Rock Werchter 2025

Zaterdag best mooi rijtje nog zo
Jazz Brak - Bright Eyes/mrcy - Amenra - Beth Gibbons/Gurriers - Raye - KOL - Wisp - Fender

Ook los van KoL is die zaterdag misschien wel m'n favoriete dagje.

RAYE, Elbow en Beth Gibbons alledrie op mijn must-see lijst. (please please please laat deze 3 niet clashen)
Maar ook Sam Fender, Bright Eyes, Cymande, Faye Webster, Jazz Brak, Amenra, Jacotène en Wisp staan op het lijstje.

Ook los van KoL is die zaterdag misschien wel m'n favoriete dagje.

RAYE, Elbow en Beth Gibbons alledrie op mijn must-see lijst. (please please please laat deze 3 niet clashen)
Maar ook Sam Fender, Bright Eyes, Cymande, Faye Webster, Jazz Brak, Amenra, Jacotène en Wisp staan op het lijstje.
Ik vrees voor die eerste 3. Beth zal geen probleem zijn, Raye zal er kort achter aansluiten en die zal dan weer licht overlappen met Elbow (en daar verwacht ik een vol tentje)

• Verdrietig
Waarderingen: mattman
Ik vrees voor die eerste 3. Beth zal geen probleem zijn, Raye zal er kort achter aansluiten en die zal dan weer licht overlappen met Elbow (en daar verwacht ik een vol tentje)
Godverdomme. Zou echt een kloteclash van jewelste zijn Want tussen Raye en Elbow weet ik niet wat kiezen.

Ik ben hier echt té blij mee :D De zaterdag was al met voorsprong de sterkste dag voor mij, gooien ze daar nog eens de favoriete band van mijn 15-jarige zelf bij. Al vele malen gezien op RW, en ik vond het telkens gewoon steengoed. Raye-KOL-Fender is toch echt wel een rijtje om U tegen te zeggen.

Godverdomme. Zou echt een kloteclash van jewelste zijn Want tussen Raye en Elbow weet ik niet wat kiezen.

Ik kies er normaal in dit soort situaties dan voor om niet te veel van podium te wisselen en het gewoon overzichtelijk te houden. Dus in dit geval na Beth Gibbons lekker wat eten en drinken en dan een goeie spot bij Elbow claimen. Die onthaasting is top voor het festivalgevoel en mijn beleving van het concert van Elbow wordt er door de goeie plek ook nog een tandje beter van.

Maar ja, deze zaterdag pffff. No fucking way dat ik RAYE ga missen.

Ik kies er normaal in dit soort situaties dan voor om niet te veel van podium te wisselen en het gewoon overzichtelijk te houden. Dus in dit geval na Beth Gibbons lekker wat eten en drinken en dan een goeie spot bij Elbow claimen. Die onthaasting is top voor het festivalgevoel en mijn beleving van het concert van Elbow wordt er door de goeie plek ook nog een tandje beter van.

Maar ja, deze zaterdag pffff. No fucking way dat ik RAYE ga missen.
Ja, denk dat na Beth naar Raye gaan ook wel chill is, want van de Barn naar de main kan prima.

Ik keek enorm uit naar Elbow, heb een erg grote zwak voor die band, maar inderdaad, no way dat ik er Raye voor zal laten schieten.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Zouden we eens niet het officiële tijdschema afwachten alvorens ons druk te maken in mogelijk gelijktijdige concerten? (Moh, in het Nederlands verstaan mensen dat ook, kijk eens aan!)

@mattman geen idee waar je woont, maar Elbow staat een aantal dagen later ook op Royal Park Live in Soest. Mocht ik door een clash Elbow niet kunnen zien ga ik daar ook heen, al zal het niet zo mooi worden als in de Barn denk ik :)

• Leuk
Waarderingen: mattman
@mattman geen idee waar je woont, maar Elbow staat een aantal dagen later ook op Royal Park Live in Soest. Mocht ik door een clash Elbow niet kunnen zien ga ik daar ook heen, al zal het niet zo mooi worden als in de Barn denk ik :)
Even het tijdschema afwachten. Misschien is het wel paniek om niets, zoals @Shuliv al aangeeft. Bedankt voor de tip wel, maar sowieso zit mijn zomerplanning al aardig vol qua shows en festivals.

Gent, trouwens. :-)

• Leuk
Waarderingen: Shuliv
Die keuze was gemakkelijker geweest als ik vorige week niet integraal die show op Jazz Montreux had gezien.

Gestoord goed is dit.

Ja Raye is absoluut de moeite waard. Maar als je écht in dubio bent, is bovenstaande wellicht de minst slechte oplossing.
Ik zou zelf voor Raye kiezen trouwens...

Die keuze was gemakkelijker geweest als ik vorige week niet integraal die show op Jazz Montreux had gezien.

Gestoord goed is dit.

Dan heb je ze toch al wat gezien ;)

Ik vond Elbow helaas flink tegenvallen in The Barn jaren terug. En het nieuwe werk doet me niet veel. met mijn keuzes kan ik wat geruster dat blokkenschema afwachten.

Donderdag.... dat is de dag dat ik ogen , oren en tijd tekort kom..... Die dag alleen, dat zou bij veel andere festivals de complete Headliner-lineup zijn.
LInkin Park, Deftones, Fontainec gelukkig(waarschijnlijk) op volgorde op de Main. Maar aiaiai London Grammar...... o_O en Iggy.....
Dat wordt een bittere

Users who are viewing this thread