Rock Werchter 2024

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
MEUTE ook lager dan voorheen in de line up.

Van die donderdag wil ik eigenlijk elke band zien, dat wordt lastige keuzes maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Die donderdag begint er erg goed uit te zien met PJ Harvey, The Gaslight Anthem, Parkway Drive, The Hives en Dropkick Murphy's toch al een goed aantal namen waar ik met plezier heen zou gaan.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
230
86
parkway drive staat toch maar heel laag op de donderdag
Ik had ze liever zo laat mogelijk in het donker te zien voor de 'intrede in stoet van de band met toortsdragers) dwars door het publiek naar het podium toe (kippevel), de talrijke vuuracts van hen en de spectaculaire moshpit met de zanger in het publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars. en scheep

WanWalrus

Playlistbediener
2 nov 2023
36
50
Enige spijtige voor mij is dat The Kooks en The Hives niet in de barn staan en dat Parkway Drive in daglicht speelt
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
ik blijf het toch raar vinden langs parkway drive dat ze hier ook mee akkoord blijven gaan.
dat ze naar festivals die eigenlijk te klein voor ze zijn zoals vainstream, jera etc gaan om te headlinen kan ik nog enigszins begrijpen omdat je wel dicht bij het publiek staat terug naar de hardcore/metalcore roots. maar dat ze op een major dan onder bands staan waar ze op gelijk welk ander metalfestival wel gewoon boven staan begrijp ik niet en ik zou toch verwachten dat management hier sterker op zou staan.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
952
992
Oh jeetje...
Die donderdag al zeven namen op de main stage, dus met andere woorden... Greta Van Fleet is wel degelijk sub voor Lenny Kravitz.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hammerfest

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Voor zondag overigens nog maar drie mainstagenamen aangekondigd. Zowel Jungle als Kiwanuka in de Barn dus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.978
8.628
Dit is een sterke worp ja. Op elke dag toch veel kwaliteit in die lineup gepompt hoor. De dag die er echt uitspringt, is toch wel de zaterdag. Janelle Monae is echt een bijou van een naam, zou echt mensen willen overhalen voor een dagticket hiervoor, alleen zit je dan met het DTRH probleem. Verder ook Sampha, Sleafords, Slowdive, Loyle Carner echt geweldig.

De andere dagen missen voor mij wel nog wat grote toppers aan de bovenkant. Een Lana ipv Lenny en The National erbij op zondag (ipv Royal Blood) en ik was om...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.169
1.631
Greta toch dus echt weer sub / co headliner. Die manager heeft sowieso ergens foto's waarop Herman een Shetlandpony naait of ander chantagemateriaal in zijn kluis zitten.

En ze gaan dus echt Khruangbin op die veel te hoge spot laten dood vallen. Een sterke affiche in de breedte, ontsierd door een paar erg rare keuzes.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken