Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
Met 35 bonnen per dag dus 140 voor een weekend moet ik ernstig bezuinigen op eten.
ik heb vorig jaar overleefd op 27 bonnen de 4 dagen:ROFLMAO:

granted ik sliep toen iedere dag thuis.
Dik ontbijten en dan kom je echt al een heel eind

maar er zijn jaren geweest dat we er met 4 500 bonnen hebben doorjaagd op een editie

nu slapen op de resort, en ontbijt is er daar ook al geregeld dus valt het voor de rest van de dag nog wel mee denk ik en komen we wel toe.

+ der is nog volk in de groep met bonnen dus:D
 

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
43
47
Vind het vooral handig dat je kosten kan verspreiden. Zelfs als het geen voordeel heeft, zou ik elke maand 20 bonnen bestellen vanaf december. Met kaartje en boodschappen en vervoer zit je al snel richting de 1K voor zo'n weekend. Nu ga ik over 2 weken op pad en kan mn portemonnee bij wijze van spreken thuis laten. Bovendien ben ik alle uitgaven al vergeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Greyhound

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Vind het vooral handig dat je kosten kan verspreiden. Zelfs als het geen voordeel heeft, zou ik elke maand 20 bonnen bestellen vanaf december. Met kaartje en boodschappen en vervoer zit je al snel richting de 1K voor zo'n weekend. Nu ga ik over 2 weken op pad en kan mn portemonnee bij wijze van spreken thuis laten. Bovendien ben ik alle uitgaven al vergeten.
Met wat vrienden heb ik een bankrekening voor carnaval (voor ons net zo belangrijk als festivals). Elke maand 25 euro automatisch overmaken, en in februari krijg je een enorm kado van jezelf! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Altijd dorst

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Met 35 bonnen per dag dus 140 voor een weekend moet ik ernstig bezuinigen op eten.
Ik kom toch ook aan 40 per dag.
Trouwens met de digitale coins is het beter dat je wat teveel koopt dan te weinig. Kost je minder dan daar aankopen en het verschil krijg je daar terug.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
ik heb vorig jaar overleefd op 27 bonnen de 4 dagen:ROFLMAO:

granted ik sliep toen iedere dag thuis.
Dik ontbijten en dan kom je echt al een heel eind

maar er zijn jaren geweest dat we er met 4 500 bonnen hebben doorjaagd op een editie

nu slapen op de resort, en ontbijt is er daar ook al geregeld dus valt het voor de rest van de dag nog wel mee denk ik en komen we wel toe.

+ der is nog volk in de groep met bonnen dus:D
27 bonnen op 4 dagen?
6 per dag?
Dan loop je met honger en dorst rond op een festival? 🙃 tussen 2 concerten door drink je al snel 4 pinten
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
27 bonnen op 4 dagen?
6 per dag?
Dan loop je met honger en dorst rond op een festival? 🙃 tussen 2 concerten door drink je al snel 4 pinten
totaal geen honger gehad want thuis altijd waanzinnig veel gegeten:ROFLMAO:
dus dan valt dan an sich nog mee, en is een keertje gratis water drinken kan geen kwaad he
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
Wel respect dat je vorig jaar bent gegaan dan!
niks mis met alleen gaan. ben ook alleen naar Rammstein in New York gaan zien. Hemels!

en op werchter op donderdag wat oude kennissen tegen gekomen en op vrijdag mijn neef dus maar eigenlijk maar echt 2 dagen alleen geweest :)
wel alleen 1,5u naar huis maar ach :) nuchter is dat geen probleem
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en Timmetje

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
niks met alleen gaan. ben ook alleen naar Rammstein in New York gaan zien. Hemels!

en op werchter op donderdag wat oude kennissen tegen gekomen en op vrijdag mijn neef dus maar eigenlijk maar echt 2 dagen alleen geweest :)
wel alleen 1,5u naar huis maar ach :) nuchter is dat geen probleem
Zeker niks mis mee, ultiem flexibel! Maar in combinatie met nuchter blijven, zou ik het vermoedelijk toch niet doen.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Ik koop er elk jaar 120 en consumeer rond de 100. Heb de slechte gewoonte van altijd rijtjes aan bonnen kwijt te spelen 🤓
 

LanderV

Playlistbediener
8 dec 2022
44
25
Hoe streng is het fouilleren om op het festivalterrein te komen? Op Pukkelpop hadden we de gewoonte om met een halve liter blik in de broek naar binnen te gaan en dat is elke keer gelukt, lukt dat op Werchter ook?
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Hoeveel coins kopen jullie in voorverkoop? 20, 40, 60, ... ? Mijn vriendin en ik twijfelen namelijk nog, aangezien we graag ietske eten maar we drinken dan weer bijna niks buiten water en mss 2-3 frisdrankjes per dag :unsure:
140. En dan zondag wellicht bijkopen haha.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Thanks voor het vertrouwen haha!

Na aankomend weekend wordt het onstabiel door een lager drukgebied en is er dus een grotere kans op lokaal regen en eventueel onweer.

Daarna is het nog even afwachten wat er gaat gebeuren. Er zijn enkele modellen….*slik* die geven voor donderdag 29 juni 37 tot 38 graden aan voor het binnenland van België. Echter als je kijkt naar de gemiddelde runs van de weermodellen zit je rond de 26-30 graden. Maar goed temperatuur kan dus nog stijgen. Het ligt er ook een beetje aan hoe snel het laagdruk gebied van na het weekend blijft hangen en hoe heftig deze uitpakt.

Ik houd het voor jullie in de gaten… maar er zijn dus modellen die uitgaan van zeer hoge temperaturen….
Top deze update! Zie ik graag met plezier steeds updates van!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken