Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Dan heb jij ze nog nooit gezien. Wachten op de 3 hitjes en tussendoor in de neus peuteren.
Bedoel je de sfeer in het algemeen of voor jou persoonlijk? Want ik ben ze nu aan het luisteren en vind ze precies nog wel goed (beluisteren als in niet die drie superbekende hits die iedereen al kent luisteren).
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
777
917
Prima vervanger. Niks mis mee

Edit: nog wel interessanter is de test van Froukje. Kan ze de main van een grote major aan?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.856
8.458
Bedoel je de sfeer in het algemeen of voor jou persoonlijk? Want ik ben ze nu aan het luisteren en vind ze precies nog wel goed (beluisteren als in niet die drie superbekende hits die iedereen al kent luisteren).
Nee, de sfeer op dem weide. Is een beetje hetzelfde verhaal als Kinds Of Leon vind ik. Leuke muziek maar als je ze live ziet viel het me altijd een beetje tegen. Ik verwacht in ieder geval twee dagtickets op ticketswap.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: YR71

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.481
10.490
dan denk ik dat jij ze nog nooit gezien hebt, 2019 was er toch volop sfeer bij het publiek?
Was op Pinkpop ook zo, voor mijn gevoel althans. Vond ze zelf alleen een heel stuk minder enthousiast, maar het publiek ging er meer dan prima op.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
836
565
Mooi dat Froukje er staat, kan ik met zekerheid naar King Princess.

Clash the hu - Black Keys.

Benieuwd of Sam fender nu ook echt komt.

En vooral, laat het goede weer nog maar minstens weken duren nu
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Ik als 25 jarig jochie toch heel erg blij met Mumford and Sons hoor. Eerste jaren van mijn middelbare school tijd Sigh no More en Babel helemaal grijs gedraaid. Ze daarna wel kwijt geraakt en ook nooit live gezien, dus voor mij is dit wel een heerlijke nostalgische toevoeging. Ik ga genieten.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Best spannend gezien Marcus om 19 uur stopt in Stockholm. Zal wel privéjetje tussen zitten. En ondertussen wij onze vervuilende drankbonnen wel kwijt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Nielso

Gebruikers die dit onderwerp bekijken