Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.162
1.602
Down The Rabbit Hole heeft, hoe je het ook draait of keert, een sterke vervanger voor Stromae geboekt met de beperkte tijd die ze hadden. Ik denk dat we bij Rock Werchter blij gaan mogen zijn als we iets van die orde gaan krijgen.

Straks kan het dus effectief ook gewoon Goldband worden he. 😅 Die treden tot 21 uur op in Evergem, maar zou niet de eerste keer zijn dat die knakkers twee optredens op een avond doen.

Dan klinkt een Burna Boy plots toch een stuk toffer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Goed geboekt van Lowlands, was ook hun grootste headliner. Dus netjes dat ze het binnen zelfde grootorde houden.
 
  • Haha
Waarderingen: Joris

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ben ik dan zo oud dat ik nog nooit van mijn leven van burna boy gehoord heb? kan best zijn dat die veel kaarten verkopen. maar had vroeger altijd het gedacht, zelfs al is het mijn genre niet dat ik toch nog altijd ongeveer wist wat er groot was en wat niet
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
933
966
In België speelde hij het meest recent op Les Ardentes vorig jaar. Ik wilde eens kijken op welke plaats hij daar speelde, maar zijn naam staat niet eens op de affiche... Toen ook een vervanging misschien ?

De keer daarvoor was blijkbaar een uitverkocht concert in Paleis 12.

Daarvoor Reggae Geel of all places...
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ook die geven geen uitsluitsel waarom Burna Boy een goede vervanger zou zijn.

Stond afgelopen jaar op Lowlands btw voor de sub.
Die positie lijkt me vooral omdat die ook op de afgelaste edities van 20 en 21 al geboekt stond en toen nog een stuk kleiner was. Tegen Lowlands 22 had ie ondertussen wel al de Ziggo uitverkocht.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Zijn show van lowlands 2022 staat ook gewoon op youtube, dus jullie kunnen zelf zien of het waardig is of niet. :)

Edit: vooruit:

 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Die positie lijkt me vooral omdat die ook op de afgelaste edities van 20 en 21 al geboekt stond en toen nog een stuk kleiner was. Tegen Lowlands 22 had ie ondertussen wel al de Ziggo uitverkocht.
Maakt hem nog niet tot een werchter afsluiter vind ik.

Alleszins er werd dus geen gezamenlijke headliner werd geboekt. Benieuwd met wat werchter komt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken