Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kunnen we, ook op basis van de lijstjes die ik voorbij zien komen, concluderen dat de jarenlange afkeer ten opzichte van Editors weer is gaan liggen? Heeft dat ermee te maken dat ze geen headliner meer zijn?
Kunnen we, ook op basis van de lijstjes die ik voorbij zien komen, concluderen dat de jarenlange afkeer ten opzichte van Editors weer is gaan liggen? Heeft dat ermee te maken dat ze geen headliner meer zijn?
Denk dat een groot deel van de afkeer inderdaad ook kwam doordat ze keer op keer headlinerposities in namen. Elke keer Editors als headliner betekent een 'andere' headliner minder. Nu in de Barn heb je er ofwel geen last van, of kun je ze zien in een tent ipv mainstage.
Kunnen we, ook op basis van de lijstjes die ik voorbij zien komen, concluderen dat de jarenlange afkeer ten opzichte van Editors weer is gaan liggen? Heeft dat ermee te maken dat ze geen headliner meer zijn?
Misschien, maar dat maakt de muziek niet ineens anders. Dat zou dus betekenen dat de festivals bepalen wat de populariteit van de band is, en niet de muziek. Krom.
Misschien, maar dat maakt de muziek niet ineens anders. Dat zou dus betekenen dat de festivals bepalen wat de populariteit van de band is, en niet de muziek. Krom.
Kunnen we, ook op basis van de lijstjes die ik voorbij zien komen, concluderen dat de jarenlange afkeer ten opzichte van Editors weer is gaan liggen? Heeft dat ermee te maken dat ze geen headliner meer zijn?
Misschien met de meeste muziek wel zo, maar denk iets typisch hate it or love it.
Ik heb het al eens eerder wobbelwobbelmuziek genoemd en vind het echt vreselijk
Misschien met de meeste muziek wel zo, maar denk iets typisch hate it or love it.
Ik heb het al eens eerder wobbelwobbelmuziek genoemd en vind het echt vreselijk
Misschien met de meeste muziek wel zo, maar denk iets typisch hate it or love it.
Ik heb het al eens eerder wobbelwobbelmuziek genoemd en vind het echt vreselijk
Ja als je de muziek echt niets vindt, stopt het natuurlijk. (Alhoewel, dat had ik ook met een SOAD). Maar heb het gevoel dat ze een zegetochtje gaat doen in 2023, zoals een Anderson Paak/David Byrne/Tool dat deden in 2018/19. Een show waar nog veel over nagepraat worden.
En eens met @wenteldave , de clash doet pijn. QOTSA altijd een geweldige band gevonden. Maar zelf al best veel gezien en weet niet of deze show daar nog veel aan gaat toevoegen, als verzachtende omstandigheid. (Plus, waar blijft dat nieuw werk.)
Die livebeelden van Rosalia zien er geweldig uit maar de muziek doet me (iig op plaat en Spotify) helemaal niets. Als ik op Werchter was geweest was ik sowieso wel even gaan kijken om te zien of het live wel overtuigd al kan ik me voorstellen dat dat 0 optie is als je QOTSA fan bent.
Haha yup. Dient gezegd dat er op haar muzikale smaak geen lijn valt te trekken. Die kan tegelijk fan zijn van Taylor Swift en Måneskin, maar ook Phoebe Bridgers en Nick Cave, The National, Slipknot,Brutus en alles wat Damon Albarn doet.
Dat maakt met haar festivallen de leukste bezigheid van de zomer. Alleen erg vermoeiend dus wel. Op dag drie ben je stikkapot op Rock Werchter in haar kielzog, want achteraan gaan zitten chillen is geen optie.