Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Metallica cancelt optreden niet/wel*

*Doorhalen wat van toepassing is

Als dat voor Pinkpop was geweest met mijn dagkaart dan was ik behoorlijk zenuwachtig geweest.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
Mensen, heel veel plezier. Ga vandaag Fontainea DC checken in de regen!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Mensen, heel veel plezier. Ga vandaag Fontainea DC checken in de regen!!
Als ik had kunnen gaan en er dan toch een regendag zou moeten zijn dan was zaterdag in die zin wat beter geweest.

Fontaines DC - HAIM - Apero - Pixies - Stukkie Beck indien mogelijk - Black Pumas - Pearl Jam zou mijn route zijn geweest.
Zaterdag zou ik misschien Goldband checken als ik er vroeg zou zijn. NBT optioneel en de rest zou me niet zo interesseren.

Have fun people! Toch wel jaloers als ik de foto's op de sociale media voorbij zie komen
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Dat zou inderdaad zo maar kunnen. Ik hoop het.
Het is nog vroeg: bovenaan de dranktickets staat rock werchter 2022, het is alleen de aankoopdatum die vroeger was. Dus lijkt me in orde.

Heb er nog 1 die op rock werchter 2020 staat, gelukkig maar 20 bonnetjes. Toch maar ff die verkoper contacteren
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Tent staat, biertje is in de hand. Kwart over 7 sloten we aan in de rij voor de parking en een uurtje later stond de tent al! Ideaal.

Lijkt droogig te zijn bij fontaines DC, dus daar gaan we naar toe. Vanaf Carly mooi in de Barn blijven tot Beck en de regen klaar is.

Veel plezier vandaag en dit weekend allemaal!
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Joslittel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Denk dat ze nu wél gemakkelijk een weide zou aankunnen tbh, was wat opportunistisch van het mgmt (of LN? Idk) om haar op zoiets te pushen. Bedoel, 't jaar ervoor stond ze voor 55k festivalgangers op Pukkelpop op te treden. De indicatie dat er vraag naar was, was er wel. Alleen lijken tieners minder snel geneigd om honderd-ish euro neer te tellen voor een ééndagsevenement, dénk ik. Nu is haar fanbase véél breder.
Klopt. Het was wat opportunistisch maar het was een teken aan de wand dat ze het alvast zeker zagen gebeuren voor haar. De kans om de Werchter mastodont te temmen op 19 jaar. Dus het lijkt me geen twijfel dat ze er opnieuw de kans toe zal krijgen! ?
 

Flater!

Playlistbediener
2 jun 2022
5
4
Ik ben jaloers (kon echt niet dit weekend) gelukkig naar BKS geweest, maar wat ik heel tof vind is dat mijn zoon (19) voor het eerst 4 dagen naar een festival gaat. Willen jullie op hem letten ??? ????
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Lion

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Ik heb er zin in verdomme! Kijk opeens erg uit naar de show van Beck, lekker wat eerder heen om te zorgen dat we er nog inkunnen met de voorspelde regen. De neefjes kennen m niet dus hopelijk gaatie voor een verrassing zorgen.

En natuurlijk erg veel zin in Pj (pas de tweede keer dat ik ze zie) TWOD en opstarten met The Dead South. En men wil The Kid Laroi zien, dus ben benieuwd daarnaar maar weinig verwachtingen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken