Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Op Dour of Les Ardentes zijn Fugees natuurlijk gewoon headliner. Áls ze al Europese festivals aandoen, hangt het er ook vanaf wat ze zelf willen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Op Dour of Les Ardentes zijn Fugees natuurlijk gewoon headliner. Áls ze al Europese festivals aandoen, hangt het er ook vanaf wat ze zelf willen.
Weet eigenlijk niet hoe hoog de Fugees op de lineup zouden staan op RW, maar het idee alleen al om deze iconen de Barn te zien afsluiten lijkt me heerlijk. 100 keer unieker qua boeking (als ze de kans hebben) dan pakweg de zoveelste keer Alt-J op een Belgisch festival...

Nog eens The Score aangezet door deze aankondiging. Hoe tijdloos is die plaat. ❤️
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Weet eigenlijk niet hoe hoog de Fugees op de lineup zouden staan op RW, maar het idee alleen al om deze iconen de Barn te zien afsluiten lijkt me heerlijk. 100 keer unieker qua boeking (als ze de kans hebben) dan pakweg de zoveelste keer Alt-J op een Belgisch festival...
Aan de zalen te zien die ze aandoen, denk ik dat ze voor niet minder dan een headlinepositie willen gaan. Misschien iets voor Couleur Café? Hadden ook Ms Lauryn Hill enkele jaren terug.

Zou me ook niks verbazen moest het Childish Gambino-gewijs enkel bij Londen en Parijs blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Zou me ook niks verbazen moest het Childish Gambino-gewijs enkel bij Londen en Parijs blijven.
Ja, was ik ook aan het denken. Ook wel typisch zo’n act die pakweg wel Glastonbury en Roskilde aandoet, maar geen Rock Werchter.

Voor ik begin te hopen, eerst maar eens zien of ze volgend jaar überhaupt touren...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Die Londen datum is de enige UK performance volgens de nieuwsbrief.

The show which will be their only UK performance is the latest event to join The O2’s Welcome Back Show series which kicked off last month with a show stopping full capacity event from Burna Boy.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Lijkt me iets voor '23, valt in het typische categorietje Tyler, The Creator, ASAP Rocky, Travis Scott etc. waar Werchter nooit een headline-spot aan zou gunnen en hen in de Barn zou willen proppen om dan uiteindelijk voor een schraal Les Ardentes-publiek te moeten headlinen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Eerste festivalsetlist van Pearl Jam sinds het virusje. Veel nieuwe nummers.

Mist heel veel klassiekers. Maar ja, zoveel goede nummers, dus is ook lastig keuzes maken. Gelukkig wisselen ze wel af.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Die hebben zo verschrikkelijk veel goeie nummers. Plan ze komende zomer 3x te zien en dan maar hopen dat al mijn favorieten zijn gespeeld tijdens die shows.
En op dat nieuwe album zitten ook prima nummers die ik live wil horen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Alt-J zal met die nieuwe single wel één van de eerste namen zijn die ze zullen aankondigen ergens de komende weken.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Dermot kennedy zal geen terugkeer maken naar RW, Staat in het voorprogramma van Shawn Mendes
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dermot kennedy zal geen terugkeer maken naar RW, Staat in het voorprogramma van Shawn Mendes
Wat... jammerrrrr

Denk trouwens niet dat we morgen al namen zouden krijgen, lijkt gevoelsmatig nog wat vroeg? De keren dat we in september al namen kregen was owv bands die hele tournees willen aankondigen zoals Rammstein bv. altijd wel doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken