Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Denk dat de keuze uiteindelijk wel zal moeten vallen op een tourende band. Ghost of Volbeat lijken me op zo'n korte tijd onhaalbaar om dat allemaal terug up and running te krijgen voor één show. Die moeten ook hun crew terug aanspreken, decorstukken kunnen vervoeren, etc...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.393
1.899
Het verschil is wel dat de bank van Real Madrid en Liverpool vol zit met spelers die ook dik betaald worden door het team waarvoor ze spelen. ;)

Ik vraag me eigenlijk af hoe zoiets geregeld wordt. Zou je echt een grote naam als 'reserve' kunnen boeken? Wat biedt je hen in ruil? Als je (bijvoorbeeld) Muse zou vragen om de data van Werchter vrij te houden om in te vallen als één van de headliners wegvalt, zullen ze dat toch niet voor niets doen? Dan moet daar toch een som geld of een belofte om volgend jaar sowieso te spelen ofzo aan vasthangen?
Met FF en de beenbreuk van Grohl kregen we FNM. Er werd toen nog een privevlucht voor hen gecharterd en ook Royal Blood werd aan boord gehouden voor een extra optreden. Nu dit was 2 weken voor het event en geen 2 dagen.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.142
1.570
ja, Topbands zullen dagen in hun tour vrijhouden voor het geval ze mogen invallen.
Ja, doen ze :ROFLMAO:

Goh, ik alludeerde niet specifiek op bands die data vrij houden, maar ze hebben toch contacten? Faith No More die paar jaar terug bvb last minute inviel kwam toch ook omdat er achter de schermen snel geschakeld werd. Zoiets kan dus ook nu weer nodig zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.121
7.293
Denk dat de keuze uiteindelijk wel zal moeten vallen op een tourende band. Ghost of Volbeat lijken me op zo'n korte tijd onhaalbaar om dat allemaal terug up and running te krijgen voor één show. Die moeten ook hun crew terug aanspreken, decorstukken kunnen vervoeren, etc...
Nightwish dan misschien, die zijn tenminste aan het touren.
Een tweede show van Pearl Jam anders? die zijn in ieder geval beschikbaar
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.393
1.899
Goh, ik alludeerde niet specifiek op bands die data vrij houden, maar ze hebben toch contacten. Faith No More die paar jaar terug bvb ook last minute inviel kwam toch ook omdat er achter de schermen snel geschakeld werd. Zoiets kan dus ook nu weer nodig zijn.
Zoals ik net al zei, 2 weken vs 2 dagen. En met Qotsa hielden ze zelfs geen rekening met 4 maanden :censored:
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
710
632
Eigenlijk zit er maar een iets op en dat is 21P overhevelen van zaterdag.

Joking Not Funny GIF by LLIMOO
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

reaper

Support act
26 okt 2015
1.070
908
Kregen we net nog een kortstondige forumbreakdown. Dit wordt 1 van de mooiste dagen in de geschiedenis van het festileaks forum.
komt door de negatieve energie van Rockbeer :ROFLMAO:
maar hij is wat gekalmeerd door de update van werchter organisatie
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken