Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even had ik een hartaanval, omdat ik dacht dat ik me tussen de Pommelien Thijs tieners had moeten wagen.
Blij dat ze dan gewoon een extra dag doen & ik dat kan vermijden.
Had wel een sterke marketing opportuniteit geweest natuurlijk.
Duet Pommelien Thijs & Amenra op Rock Herk verbaast aanwezigen!
Of Pete Doherty biedt Pommelien een shotje aan tijdens haar optreden!
Had wel een sterke marketing opportuniteit geweest natuurlijk.
Duet Pommelien Thijs & Amenra op Rock Herk verbaast aanwezigen!
Of Pete Doherty biedt Pommelien een shotje aan tijdens haar optreden!
De gatekeeping van StuBru rond Pommelien is zo belachelijk eigenlijk. Ze draaien zoveel commerciële, inhoudsloze bagger, maar een artieste van eigen bodem steunen is er te veel aan.
Soit: line-up is wel leuk. Misschien toch overwegen
De gatekeeping van StuBru rond Pommelien is zo belachelijk eigenlijk. Ze draaien zoveel commerciële, inhoudsloze bagger, maar een artieste van eigen bodem steunen is er te veel aan.
Soit: line-up is wel leuk. Misschien toch overwegen
Er mag toch wel 1 zender zijn waar ze niet op Pommelien focussen.
Daarnaast kreeg ze op StuBru ook nog steeds zendtijd toen ze op werchter of pukkelpop stond.
Een KINK is soms nog grappiger. Komt Lowlands met hun lineup, headliners Lorde, New Wave onder de groten namen, Tyler the Creator een echte stunt, maar die worden niet eens genoemd. Alleen die paar namen die binnen hun heel nauw kadertje passen. 'Turnstile en Wunderhorse naar Lowlands, I guess...'.
Er mag toch wel 1 zender zijn waar ze niet op Pommelien focussen.
Daarnaast kreeg ze op StuBru ook nog steeds zendtijd toen ze op werchter of pukkelpop stond.