Rock Herk 2026

Extra dag op de donderdag met Pommelien Thijs dus. En nog wat andere Vlaamse acts.

• Haha
Waarderingen: B0G5
Rock Herk Encore met Pommelien Thijs, Black Box Revelation, Monza, Yong Yello en Kaat Van Stralen.

Opvallend in juli ook. 16 juli.

Even had ik een hartaanval, omdat ik dacht dat ik me tussen de Pommelien Thijs tieners had moeten wagen.
Blij dat ze dan gewoon een extra dag doen & ik dat kan vermijden.

• Leuk
Waarderingen: bartv
Nochtans de naam waarmee StuBru hun sociale media bericht mee vormt. Geen woord over Pommelien 😂
De gatekeeping van StuBru rond Pommelien is zo belachelijk eigenlijk. Ze draaien zoveel commerciële, inhoudsloze bagger, maar een artieste van eigen bodem steunen is er te veel aan.

Soit: line-up is wel leuk. Misschien toch overwegen 😇

De gatekeeping van StuBru rond Pommelien is zo belachelijk eigenlijk. Ze draaien zoveel commerciële, inhoudsloze bagger, maar een artieste van eigen bodem steunen is er te veel aan.

Soit: line-up is wel leuk. Misschien toch overwegen 😇
Gatekeeping rond Pommelien Thijs? Die wordt overal zo hard door je strot gejaagd dat je dat toch echt helemaal niet kan zeggen.

Behalve op StuBru. 🙃
Een KINK is soms nog grappiger. Komt Lowlands met hun lineup, headliners Lorde, New Wave onder de groten namen, Tyler the Creator een echte stunt, maar die worden niet eens genoemd. Alleen die paar namen die binnen hun heel nauw kadertje passen. 'Turnstile en Wunderhorse naar Lowlands, I guess...'.

• Leuk
Waarderingen: Joris, elo en swissepfan

Users who are viewing this thread