Rock Herk 2026

Allicht de eerste week van februari. Dan is de week van de Belgische muziek op de radio en dan komen ze meestal met een lijstje van Belgische bands.
inderdaad de laatste jaren kommen ze in de week v/d belgische muziek met de eerste namen met die week elke dag 1 Belgische naam uiteraard. ik veronderstel dat het voor dit jaar niet anders zal zijn.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Rock Herk tickets wat duurder geworden: Afgerond 70 euro per dag en 112 Euro voor twee dagen. Drie jaar terug kostte een combi nog 75 Euro dus 50 procent duurder geworden.

As you already know trekken we al 42 edities alle registers open van de alternatieve muziekscène. Vandaag droppen we met trots de eerste namen! De zwaargewichten van AMENRA, Britrock van THE LIBERTINES, een exclusief bezoek van BASEMENT JAXX en de bezwerende SYLVIE KREUSCH zorgen ongetwijfeld voor de hoogtepunten op onze Main Stage.

Ook HIGH VIS, FAT DOG, MILITARIE GUN en de metal-iconen van CHANNEL ZERO pronken op onze affiche. HO99O9, HEISA en de nieuwe Belgische sensatie DRESSED LIKE BOYS vervolledigen de eerste batch.

• Wow
Waarderingen: DJ_Tjorre
Vrijdag ziet er al heel lekker uit, jammer onmogelijk voor mij om dan verlof te regelen.
Zal dus een zaterdag ticket worden want ik moet daar toch wel eens geweest zijn.

Deze 3 spelen achter elkaar (main, club, main) en overlappen iedere keer 10 minuten. Je gaat ze helaas dus niet alle drie volledig kunnen zien.
Ja had ik ook al gezien, enorm jammer wel. Vind het een beetje een vreemde keuze om dat zo te regelen, zeker voor een klein festival.
Maar achja is een luxeprobleem om te hebben, ga me zeker nog enorm amuseren.

Users who are viewing this thread