DE Rock am Ring / Rock im Park 2026

Wat een drama die timetable zeg
Ja elk jaar hetzelfde verhaal. En de afstanden zijn ook dusdanig dat je niet even heen en weer loopt. Een goede start zou al zijn om minimaal 2 uur eerder te starten, pas om half 3 starten is bizar laat. En dan tot 2 uur doorgaan. Met eerder starten kan je ook iets van de overlap eruit organiseren.

Het vierde podium is dus alweer afgevoerd? Vond ik nochtans veruit de gezelligste plek om te vertoeven afgelopen editie…

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Volgende week is het zover, men eerste RAR. Nog mensen hier die gaan?
Hier ook eerste keer.

Erg benieuwd naar de ervaring, hoewel er wel echt dikke kanonnen staan kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat het totaalpakket qua line up minder is dan een gemiddelde Graspop editie.

Wij staan op de caravan nord, hopelijk valt de shuttle service mee.

Tof dat we er op woensdag al terecht kunnen, lekker relaxen voor de hele losbarst.

Hier ook eerste keer.

Erg benieuwd naar de ervaring, hoewel er wel echt dikke kanonnen staan kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat het totaalpakket qua line up minder is dan een gemiddelde Graspop editie.

Wij staan op de caravan nord, hopelijk valt de shuttle service mee.

Tof dat we er op woensdag al terecht kunnen, lekker relaxen voor de hele losbarst.
Wij camping green (ik en 1e maat). Hij heeft net een zoontje van een paar maanden dus kunnen we helaas pas vrijdagochtend toekomen. Al gok ik dat 2 tentjes ergens tussen gooien wel moet lukken :).

Ik ga met een groep van 13 man, ook green camping. 2de jaar op rij totaal 3de keer.
Morgen vertrekken rond 08.00 uur! donderdag lekker de BBQ aan en bier drinken, lekker inburgeren tussen de Duitsers!
Festival is erg gezellig, zeer vriendelijk volk vind ik! Veel plezier alvast en wie weet komen we elkaar tegen!

Voor de liefhebbers, dit jaar blijkbaar zelfs zonder te moeten VPN'en, toch volgens de faq-jes hier.

De stream zelf zou hier komen.
Als de huidige line-up op die site klopt, dan staan er wel wat leuke namen bij.

Ik ga met een groep van 13 man, ook green camping. 2de jaar op rij totaal 3de keer.
Morgen vertrekken rond 08.00 uur! donderdag lekker de BBQ aan en bier drinken, lekker inburgeren tussen de Duitsers!
Festival is erg gezellig, zeer vriendelijk volk vind ik! Veel plezier alvast en wie weet komen we elkaar tegen!
Welke camping nemen jullie? Al eerder green gedaan? Mochten jullie evt nog een plekje voor 2 tentjes hebben vrijdagochtend hoor ik het graag (m32/m33)!

Users who are viewing this thread