Roadburn 2026

Nu we beide Elucid en billy woods hebben (op dezelfde dag zelfs) zou het me heel erg verbazen als we geen Armand Hammer set krijgen!

• Wow
Waarderingen: fred alweer..
Sanam
Yellow Eyes
Planning for Burial (2x)
Echt!
Acid Mother Temple (3x)
Sir Richard Bishop
Moloch
Portrayal of Guilt
NGHTCRWLR
Siem Reap
Dalek
Bitchin Bajes
Fauna (GBG)
Latheof Heaven
All Men Unto me
Bosse-de-Nage
Elucid
Lili Refrain
Het houdt niet op he? Wat zalig weer. Sir Richard Bishop (van Sun City Girls!), Portrayal of Guilt, Dalek en Elucid springen eruit. Interesse in Acid Mother Temple, Bitchin Bajes en Bosse-de-Nage. Helemaal happy hiero. Nu nog Armand Hammer erbij!

E: ook precies op de dagen dat ik überhaupt al wilde gaan, genieten ❤️

Weer een sterke doos namen. Ik ben heel blij met Bitchin Bajes ook, geweldige live band. Portrayal of Guilt al 20 keer gemist dus heel blij dat ze hier staan Dälek is (bijna) altijd goed maar niet echt een nieuwe roadburn naam. Molock is ook zo fijne band.

Veel herhaling maar wel allemaal top bands.

Dit is voor mij echt een lijstje waarvoor ik even goed moet gaan zitten. Staan paar bekende zaken in, maar veel ook onbekends voor mij.

Compleet gemist dat de dagtickets al in de verkoop waren?! Combiticket voor donderdag en vrijdag is in ieder geval in de pocket!
Klopt. Ik heb een tijdje terug ook maar mijn 4 dagen gehaald want de line-up is (mogelijk) nog beter dan die van vorig jaar en ik krijg nu al hoofdpijn van denkbeeldige tijdschemas.

Voor iedereen die wat in de chat pile hoek zoekt op de line-up; de truck violence plaat van vorig jaar is erg fijn, noise-rock met flarden country en hardcore-punk invloeden

Klopt. Ik heb een tijdje terug ook maar mijn 4 dagen gehaald want de line-up is (mogelijk) nog beter dan die van vorig jaar en ik krijg nu al hoofdpijn van denkbeeldige tijdschemas.
Nu al bang voor de clash tussen Maruja met Shearling, Fauna, Pain Magazine of Acid Mothers Temple...

• Leuk
Waarderingen: residentalien
Nu al bang voor de clash tussen Maruja met Shearling, Fauna, Pain Magazine of Acid Mothers Temple...
ze hebben het voor elkaar gekregen om op de donderdag bijna alleen maar acts(Unsane kan ik wel laten voor wat het is, de 'originele' line-up al genoeg gezien) neer te zetten die ik echt wel wil zien zover.

Helemaal gemist dat Aya ook geboekt is voor de vrijdag. Hexed! Is zo plaat die perfect op Roadburn past maar ook lekker tegen het gitaar gebeuk in gaat.

ze hebben het voor elkaar gekregen om op de donderdag bijna alleen maar acts(Unsane kan ik wel laten voor wat het is, de 'originele' line-up al genoeg gezien) neer te zetten die ik echt wel wil zien zover.

Helemaal gemist dat Aya ook geboekt is voor de vrijdag. Hexed! Is zo plaat die perfect op Roadburn past maar ook lekker tegen het gitaar gebeuk in gaat.
Ja Aya had ik ook even gemist. Vind het echt de beste lineup sinds jaren en dan moet er nog heel wat bijkomen.

Ik ga trouwens die donderdag/vrijdag nog wel uit van een geheime Armand Hammer set.

en Kreator + Carcass, Exodus, Nails in de brabanthallen wat denk ook wel wat publiek trekt
Pff, was deze eigenlijk alweer vergeten. De hoofdprijs betalen om Nails waarschijnlijk max 30 minuten te zien of FoH + The Body. Neig dan toch naar het laatste, maar misschien is de Kreator tegen die tijd nog goedkoop te snipen op de swap. Andere namen zullen ook wel de moeite zijn maar nooit echt geluisterd.

Pff, was deze eigenlijk alweer vergeten. De hoofdprijs betalen om Nails waarschijnlijk max 30 minuten te zien of FoH + The Body. Neig dan toch naar het laatste, maar misschien is de Kreator tegen die tijd nog goedkoop te snipen op de swap. Andere namen zullen ook wel de moeite zijn maar nooit echt geluisterd.
toffe show maar ik sta toch echt wel bij FOH+Body met twee toffe supports erbij

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Vorig jaar ben ik voor het eerst een dagje geweest om ØXN te zien, en toen viel er een prima folkachtige route te lopen. Hebben jullie nog tips voor namen op de lineup in die hoek?

Vorig jaar ben ik voor het eerst een dagje geweest om ØXN te zien, en toen viel er een prima folkachtige route te lopen. Hebben jullie nog tips voor namen op de lineup in die hoek?
Milkweed en Sir Richard Bishop in ieder geval. SANAM ook wel, maar of je ze allemaal echt met ÕXN kan vergelijken... Niet echt. Staan dit jaar voorlopig nog geen gelijkwaardige namen in het genre.

• Geweldig
Waarderingen: Tompie
Milkweed en Sir Richard Bishop in ieder geval. SANAM ook wel, maar of je ze allemaal echt met ÕXN kan vergelijken... Niet echt. Staan dit jaar voorlopig nog geen gelijkwaardige namen in het genre.
Haress en Kiss the anus of a black cat zijn ook wel een beetje in die hoek maar ook allemaal niet precies.

• Geweldig
Waarderingen: Tompie

Users who are viewing this thread