Radiohead en aanverwante projecten

Op een bepaald punt toch opgegeven. Wilde alleen staanplaatsen. Was het in Nederland geweest, of op zaterdag of zondag, had ik wel zitplaatsen gekozen, omdat ik dan niet alleen was gegaan. Veel plezier gewenst voor iedereen die een ticket heeft.

• Leuk
Waarderingen: Cel
Ik stop met proberen, moet andere dingen doen. Helaas maar het is maar zo. Ik was er perongelukt doorheen met 1 ticket, maar wil wel echt 2 zitplekken naast elkaar.

Wat een strijd, gefeliciteerd met degene die een ticket hebben!

11:20 doorheen, alles leek al weg maar viel ook telkens nog est wat terug. Door veel refreshen in 2 losse orders nog telkens 2 tickets kunnen fixen (11:24 en 11:34).

Lijkt toch een vrij net georganiseerde ticketverkoop? Natuurlijk is er meer vraag dan aanbod en zijn er mensen teleurgesteld, maar systeem met sms en mail verificaties leek toch vrij goed te werken, servers knalden er niet uit..

Hier in de vriendengroep mooi succes

Madrid 8/11 staanplaatsen
Bologna 15/11 zitplaatsen
Berlijn 8/12 zitplaatsen

Voor Madrid 8/11 hebben we ook nog 4* de duurste zitplaatsen. 2 personen erdoor geraakt...
Kan ik iemand hier met plezieren? Wel alle 4 ineens :)

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: superginger, JP5 en Cel
Hier in de vriendengroep mooi succes

Madrid 8/11 staanplaatsen
Bologna 15/11 zitplaatsen
Berlijn 8/12 zitplaatsen

Voor Madrid 8/11 hebben we ook nog 4* de duurste zitplaatsen. 2 personen erdoor geraakt...
Kan ik iemand hier met plezieren? Wel alle 4 ineens :)
Hoeveel is dat voor die 4 zitplaatsen + datum?

Mocht iemand nog een ticket kwijt willen voor dinsdag 9 december hou ik me aanbevolen... 😅

Hoeveel is dat voor die 4 zitplaatsen + datum?

zaterdag 8/11

Cat 1 Asiento Reservado, Asiento Reservado
4 × 136,00 €
544,00 €

Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 10
Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 12
Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 6
Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 8
F. Del Berro Planta 2

G. gestión

4 × 13,50 €
54,00 €

598 in totaal dus

Wel echt heel goede zitjes, heb de map nu wel niet bij mij

• Leuk
Waarderingen: Frederik
11:20 doorheen, alles leek al weg maar viel ook telkens nog est wat terug. Door veel refreshen in 2 losse orders nog telkens 2 tickets kunnen fixen (11:24 en 11:34).

Lijkt toch een vrij net georganiseerde ticketverkoop? Natuurlijk is er meer vraag dan aanbod en zijn er mensen teleurgesteld, maar systeem met sms en mail verificaties leek toch vrij goed te werken, servers knalden er niet uit..
Vind het ook prima inderdaad. Vraag/aanbod is zoals verwacht scheef en dan sluit je sowieso mensen uit. Ik val buiten de boot, maar gelukkig genoeg hier die er wel bij zijn.

zaterdag 8/11

Cat 1 Asiento Reservado, Asiento Reservado
4 × 136,00 €
544,00 €

Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 10
Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 12
Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 6
Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 8
F. Del Berro Planta 2

G. gestión

4 × 13,50 €
54,00 €

598 in totaal dus

Wel echt heel goede zitjes, heb de map nu wel niet bij mij
Aarrgh, even overleg gehad met de madame. We willen met het gezin gaan dus die 598 is volledig uit onze eigen zak. Is toch te veel voor ons, hoe jammer het ook is. 4 staanplaatsen waren ideaal geweest. Veel plezier en succes met de doorverkoop! En bedankt voor het aanbod alvast!

Ik houd me aanbevolen voor 2 tickets voor berlijn of Kopenhagen! Iedereen die het gelukt is sws heel veel plezier gewenst!

Dankzij de ultieme eindbaas @Timmetje ben ik erbij in Berlijn, op vrijdag! Onthoud zijn naam, want het is een held.
Ik ben blij voor je Matt! Die show is je van harte gegund.

En Tim is inderdaad de ultieme kaartenwizzard van dit forum. Ongelofelijk hoe hij het steeds weer flikt (en het forum hiervan laat meegenieten).

Users who are viewing this thread