Staan nu 100+ resale tickets te koop via Ticketmaster. Aantal zelfs met -20 euro dan van de originele prijs, dus mochten er nog mensen twijfelen nu is je kans!
Hier ook voor de helft van het geld een ticket kunnen kopen. Zin in! Hopelijk kunnen we er een beetje bijtijds komen met De Toppers en Olivia op dezelfde avond…
Hier ook voor de helft van het geld een ticket kunnen kopen. Zin in! Hopelijk kunnen we er een beetje bijtijds komen met De Toppers en Olivia op dezelfde avond…
Ook aanwezig, zin in!. Eerst keer dat ik ze live zie. Vanavond nog de live show van Reading 2011 teurg gekeken. Ik heb een parkeerticket al in de pocket, hoop alleen niet dat ik onderweg teveel file heb.
Moet je wel snel weer wegwezen na de laatste noot. Bij de AFAS hebben ze namelijk fysieke sleutels waarvan je de borg nog terug moet krijgen. Volgensmij hebben ze ook geen gardarobe meer op dit moment.
Moet je wel snel weer wegwezen na de laatste noot. Bij de AFAS hebben ze namelijk fysieke sleutels waarvan je de borg nog terug moet krijgen. Volgensmij hebben ze ook geen gardarobe meer op dit moment.
Ik was ook na Common People snel naar de trein gegaan, maar kennelijk daarna dus nog een tweede toegift met Joyriders en Glory Days. Maar goed, de eerste Nederlandse Pulp show in 23 jaar was het wachten meer dan waard. Over drie weken weer in Athene!