Pulp

Athos

Dagopener
13 jul 2023
561
792
Ik was ook na Common People snel naar de trein gegaan, maar kennelijk daarna dus nog een tweede toegift met Joyriders en Glory Days. Maar goed, de eerste Nederlandse Pulp show in 23 jaar was het wachten meer dan waard. Over drie weken weer in Athene!

20240524-211812.jpg
Nee wtf!!! Nu baal ik dat ik na Common People snel ben weg gegaan!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.122
372
Hele toffe show gezien vanavond! Mooie opbouw van het podium met vanzelfsprekend veel plek voor Jarvis, maar ook alle muzikanten die mee waren gekomen. Zoveel, volgens mij 18 in totaal, had ik niet verwacht, maar dat deed de muziek zeker goed. Een feest van herkenning, sommige songs ver verstopt van vroeger. Overgang van Weeds maar F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.L.O.V.E onbetwist hoogtepunt, samen met de lange versie van Common People. Visuals voegden ook echt wat toe vanavond.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
424
271
Hele toffe show gezien vanavond! Mooie opbouw van het podium met vanzelfsprekend veel plek voor Jarvis, maar ook alle muzikanten die mee waren gekomen. Zoveel, volgens mij 18 in totaal, had ik niet verwacht, maar dat deed de muziek zeker goed. Een feest van herkenning, sommige songs ver verstopt van vroeger. Overgang van Weeds maar F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.L.O.V.E onbetwist hoogtepunt, samen met de lange versie van Common People. Visuals voegden ook echt wat toe vanavond.

Jaaaa, dat strijkersensemble was echt fijn. Ik had vooraf niet verwacht dat Pulp zo groots zou uitpakken qua podium setting. Of doen ze dat wel vaker?
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
561
792
Die strijkers voegden echt wat toe inderdaad, net als die hele percussie set-up rechtsachter de drummer. Het zat echt heel goed in elkaar allemaal.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.516
1.703
Jaaaa, dat strijkersensemble was echt fijn. Ik had vooraf niet verwacht dat Pulp zo groots zou uitpakken qua podium setting. Of doen ze dat wel vaker?
Het was dezelfde setting als toen ik ze vorig jaar in Londen zag!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.177
1.201
Jaloers! Heb ze ooit één keer gezien op Sziget en zou dat zo graag eens herhalen. Hopelijk de komende jaren toch eens een Belgische datum ...
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
633
694
Kan me hier helemaal bij aansluiten, wat n geweldige avond (om nooit te vergeten)!
Ook een mooie recensie van Oor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.229
8.915
Ja deze voel ik wel. Kon er helaas niet bij zijn in Amsterdam, logistisiek gezien.

Heel hard bidden op een Belgische show volgend jaar. Ze touren nog een jaartje door.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken