Pukkelpop 2026

Nou ken ik de podia van Lowlands niet, maar Royal Blood staat niet in de Alpha. Dus ze mogen komen, maar dan aub in de Marquee.

Ik ga dit jaar voor het eerst sinds 2019 nog eens combi pukkelpop. Wanneer wordt algemeen de line up gefinaliseerd en het uurschema bekend gemaakt? Lijkt me zo laat tov andere festivals?

Ik wil beginnen puzzelen!! :D

En de donderdag…? Veelste grote band (i know), maar het ging hier op het forum over echt een grote band die op de donderdag kwam. Gisteren in de update stond:
Op de website, in de update sectie staat “And if you think the party starts on Friday, you're already 29 artists behind” op de Donderdag line-up pagina tel ik maar 28 namen… 🤔
Dus ergens missen we nog een naam, en ik dacht dat we op donderdag nog een naam krijgen die er stond als verassingsact.

Overigens zijn de shows van Royal Blood in augustus volgensmij shows om
Hun nieuwe album te testen die ze in September/oktober willen uitbrengen. Snap de negativiteit hier best, maar vind het echt wel een knappe boeking op het einde en ik denk dat dat komt omdat Royal Blood niet perse de hoogste spots eist. Pukkelpop heeft het zelf ook de hele tijd over dat de Donderdag steeds meer als een volwaardige festivaldag mag worden gezien en maken hem jaarlijks groter! Zolang ze geen headliner zijn vind ik het zelf wel een gave toevoeging en een toch al hele sterke line-up!

Binnenkort nog meer reveals, nog meer verrassingen, nog veel meer Pukkelpop!

Daarmee eindigt het bericht op de website van de bekendmaking van de donderdagnamen. Dus er kan nog van alles komen, maar denk dat dEUS toch wel de grote naam voor de donderdag is. En het is ook gewoon een grote naam voor die dag. Alleen jammer dat je vorig jaar meer middelgrote namen had, waardoor je wat langer op het festivalterrein blijft. Voor mij blijft de donderdag de dag om even het festivalterrein te zien, even sfeer snuiven, een paar leuke artiesten te zien en niet te laat weer richting de tent te gaan. De 3 volle dagen die dan volgen kosten meer dan genoeg energie.

• Winning
Waarderingen: Magical12
Donderdag is voor mij/ons eigenlijk een topdagje met dEUS (headliner op middelgrote festivals), Meau, Antoon, Lenny Lenny, wellicht nog wel wat verrassingen & uiteraard het jaarlijks hoogtepunt: de Hindu Radio DJ's set in de Club. Must go voor iedereen met een voorliefde voor Britpop!

• Leuk
Waarderingen: Chiel en yannickd

Users who are viewing this thread