Pukkelpop 2026

Drie concerten van Fontaines DC erbij geprogrammeerd in Spanje (8,11 en 13 augustus). Het eerder aangekondige exclusief voor Frankrijk La route du rock op 15 augustus. Zouden ze nadien niet kunnen afzakken naar Pukkelpop als mogelijke invaller of om juist voor of na Pukkelpop een concert te geven?
Neeeeeeee 😊

128 namen zijn er tot nu toe bekend gemaakt dat wil dus zeggen dat er ongeveer nog een 60 tal namen bekend te maken zijn (182 namen was totaal vorig jaar) en vorig jaar werden de donderdag namen bekkend gemaakt in een mix met namen voor de andere dagen op 25 juni 2025 dus we kommen steeds dichter bij de donderdagdrop en ergens hoop ik zoals in 2023 eind mei (31 mei 2023) wat deze week is. hopelijk met de podium indeling erbij want vorig jaar klopte de volgorde op de website niet bij het bekend maken van de stages in juli toen werden er artiesten op andere podia gezet dan wij hier dachten. ik wil maar aangeven dat het anders kan zijn dan de volgorde die nu op de website staat en daar ben ik zeer benieuwd naar + het is altijd fijn om officieel door de organisatie te weten wie waar speelt en of er een stage bij komt of wegvalt wat zeer waarschijnlijk niet zal gebeuren wat niet hoeft want het is goed zoals het nu is maar zeg nooit nooit.

Of Werchter in juli.
Werchter maakt de headliners altijd bekend voordat de tickets in de verkoop gaan (eind 2026). Ik betwijfel ten zeerste of ze een headliner zullen aankondigen die in februari of maart 2027 een concert in België geeft. Festivals in augustus hebben meestal headliners die in februari, maart of april van hetzelfde jaar door Europa touren (voorbeelden voor 2026: Florence, Deftones en Turnstile).

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: elo
Werchter kondigt altied zien hoofdliners aan veurtot de kaartjes in de verkoop gaon (aon ‘t eind vaan 2026). Ich betwiefel zeer dat ze ‘n headliner aankondige dee in februari of maart 2027 ‘n concert heet in Belgium. Op augustusfestivals bevatte meistal headliners die in februari, maart of april vaan ‘tzelfde jaor door Europa toere (veurbeelde vaan 2026: Florence, Deftones en Turnstile).
Fuck zeg, nu moet ik zelf de vertaalservice gaan gebruiken.

Werchter maakt de headliners altijd bekend voordat de tickets in de verkoop gaan (eind 2026). Ik betwijfel ten zeerste of ze een headliner zullen aankondigen die in februari of maart 2027 een concert in België geeft. Festivals in augustus hebben meestal headliners die in februari, maart of april van hetzelfde jaar door Europa touren (voorbeelden voor 2026: Florence, Deftones en Turnstile).
Sam Fender haalt dit argument helemaal onderuit.

Kan perfect zowel RW als zaalshow in het voorjaar.

Allesinds, ik ga woensdag tickets kopen voor Fontaines in Alicante te gaan zien. Ik hoop ook nog op Pukkelpop vrijdag :)

Users who are viewing this thread

• Jojo