Pukkelpop 2026

Naast de lokale namen zijn Jane Remover, Wednesday, Apparat, Dove Ellis, Jpegmafia, Adéla, Chat Pile en Speed allemaal wel echt sterke boekingen hoor! Best een aardige drop. Staat stiekem al flink wat leuks op de line-up.

• Leuk
Waarderingen: Golski, CSM en JP5
Apparat:love:, Dove Ellis :love:. Maar zo jammer met de wss clashes met deftones en florence :-( . Had ze beiden liever in de Marquee of Wave (Apparat) gestopt

Ik denk dat Wednesday, Jane Remover, Fiddlehead, Stick To Your Guns, Ijsland, Lambrini Girls allemaal wel eens op de Backyard kunnen belanden. Misschien Ijsland in de Lift of Wave. Audrey Hobert is iets voor in de Lift.

Notion zie ik eventueel wel de Booth afsluiten.

Chat Pile is iets voor de Backyard.
Ijsland gaat Wave worden denk ik idd. Wednesday op zeker in de Club of Lift.

Ik denk dat Wednesday, Jane Remover, Fiddlehead, Stick To Your Guns, Ijsland, Lambrini Girls allemaal wel eens op de Backyard kunnen belanden. Misschien Ijsland in de Lift of Wave. Audrey Hobert is iets voor in de Lift.

Notion zie ik eventueel wel de Booth afsluiten.

Chat Pile is iets voor de Backyard.
De hype rond Audrey Hobert is blijkbaar vrij groot. Heeft vrij snel haar eerste EU tour uitverkocht. Bij ons deed ze dat met de Orangerie (Botanique) en een update gekregen naar La Madeleine, als we Dansende Beren mogen geloven. Lijkt me een Club- of vroege-Marqueenaam dan, als die populariteit nog wat verder stijgt.

Wednesday is Clubmateriaal, Lambrini Girls zie ik daar ook belanden. Hoort eerder in het straatje 'major festival/indie darling punk', zoals Amyl & The Sniffers, dan 'punk festival punk', zoals Scowl of Gel (RIP 😢). Zal ik een patent nemen op die genres, of slaan ze werkelijk nergens op? :unsure:

• On fire
Waarderingen: Elle Marie
DIKKE zo laat op de main zou echt beyond schandalig zijn. Derde jaar op rij ook gewoon dat die op PKP staat. Laat die dan tenminste gewoon op donderdag opdraven als je hem toch persé wil boeken.
Zie roxy dekker ook eerder als main opener om veel volk te trekken zoals pommelien en xink 2 jaar terug

• Leuk
Waarderingen: CSM en Elle Marie

Users who are viewing this thread