Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heeft iemand hier de pukkelpop 2026 sticker gewonnen en al opgestuurd gekregen, ik ben benieuwd of ze al naar de winnaars verstuurd/onderweg zijn en of ik mijn brievenbus dus in de gaten mag houden. ik heb mijn wishlist namelijk quasi direct na het openen ingediend dus ik verwacht wel zoals de afgelopen 2 jaar dat ik weer 1 van de 5.000 gelukkige winnaars ben. zoooo benieuwd naar het sticker ontwerp.
Heb ik uiteraard al gedaan afgelopen vrijdag waarop ze antwoorden omdat ik vermeld heb dat ik een mega grote Pukkelpop fan ben en ze weten dat ik in de buurt woon ze wel bereid zijn om er eentje persoonlijk in mijn brievenbus proberen te stoppen wanneer ze tijd hebben deze week waaruit ik concludeer dat ze al fysiek aanwezig zijn op het pkp-hoofdkantoor. Dus de verzending naar de winnaars zal ook voor ieder moment zijn. want de kans is er dat ze toch geen tijd hebben om eentje persoonlijk in mijn brievenbus te stoppen. ik ben er in ieder geval vrij zeker van dat ik bij de winnaars ben van de wishlist want ik heb zoals afgelopen 2 jaar mijn binnen het uur ingediend en toen had ik de sticker telkens gewonnen.
Vorig jaar kregen we op de eerste woensdag van maart een pakket namen, het ritme van lossen van namen van dit jaar lijkt op die van vorig jaar tot nu toe.
Vorig jaar kregen we op de eerste woensdag van maart een pakket namen, het ritme van lossen van namen van dit jaar lijkt op die van vorig jaar tot nu toe.
Daar lijkt het wel op ja. vorig jaar kregen we na de start van de ticketverkoop (22 feb) 2 en een halve week later (12 maart) terug nieuwe namen en morgen (4 maart) is het ook 2 en een halve week geleden dat de ticketverkoop startte (14 feb) dus ja het is zeer waarschijnlijk dat er morgen nieuwe namen bekend worden gemaakt.
Het zou me ook niks verbazen als er morgen geen nieuwe namen komen de ticketverkoop loopt super goed dus er is geen haast bij. Mijn verwachting deze week nog is pukkelpop helemaal uitverkocht
Ik gok op 12 maart als datum dat Pukkelpop volledig uitverkoopt. Wie weet eerder dan Lowlands
Hoelang is het al geleden dat Pukkelpop al in maart volledig uitverkocht was? Moet van voor covid zijn niet?
Ik gok op 12 maart als datum dat Pukkelpop volledig uitverkoopt. Wie weet eerder dan Lowlands
Hoelang is het al geleden dat Pukkelpop al in maart volledig uitverkocht was? Moet van voor covid zijn niet?
In elk geval, die Daft Punk dag toen bv was niet uitverkocht. Was ongeveer 50k man aanwezig.
Maar als je iedereen zowat hoort was er 150k man aanwezig.
In elk geval, die Daft Punk dag toen bv was niet uitverkocht. Was ongeveer 50k man aanwezig.
Maar als je iedereen zowat hoort was er 150k man aanwezig.