Pukkelpop 2026

5 combi's proberen kopen. Kreeg eerst foutmelding hier dat betaling niet gelukt was (502 bad gateway), maar toen ik opnieuw wou proberen kwam erop: 'u heeft deze bestelling al betaald'. De 1725 euro is effectief gereserveerd om van mijn rekening te gaan... dus ik vermoed dat het hier ook gelukt is 😁

• Leuk
Waarderingen: JP5
5 combi's proberen kopen. Kreeg eerst foutmelding hier dat betaling niet gelukt was (502 bad gateway), maar toen ik opnieuw wou proberen kwam erop: 'u heeft deze bestelling al betaald'. De 1725 euro is effectief gereserveerd om van mijn rekening te gaan... dus ik vermoed dat het hier ook gelukt is 😁
Idem situatie hier dusse hopelijk

Zelfde hier...

Het ligt aan Mollie, niet aan je bank. Ik heb ook 27 keer moeten proberen en uiteindelijk via Mastercard + KBC bakje kunnen betalen.
Zodra ik de app moest gebruiken, op desktop of mobiel, crashte het nadat ik geverifieerd had.

Leuk systeem, very professional.

Gokjes naar wanneer de combi’s de deur uit zullen zijn? Vorig jaar half 2 of zo. Geen Pommelien, Billy Eilish of Fred Again, dus als het dit jaar weer van dat is, zal het voor altijd zijn vrees ik.
Combitickets waren niet snel uitverkocht in het jaar dat Billie er was. De bijna onmiddellijke uitverkoop begon pas in 2024.

Ik denk niet dat ze zo snel zullen vertrekken als de afgelopen twee jaar.

• Haha
  • Thinking
Waarderingen: Jonasky en Elle Marie
Het ligt aan Mollie, niet aan je bank. Ik heb ook 27 keer moeten proberen en uiteindelijk via Mastercard + KBC bakje kunnen betalen.
Zodra ik de app moest gebruiken, op desktop of mobiel, crashte het nadat ik geverifieerd had.

Leuk systeem, very professional.
Heb dat hier idd ook moeten doen. Mabon we got there in the end 🥳

Die combi's zijn volgens mij tegen de middag de deur uit. Die line-up boeit echt niet zo hard voor het publiek dat sowieso elk jaar gaat. Meer nog, zij hebben met een ferme Boiler line-up en wat hotte pop-namen al meteen voldoende om er een topweekend van te maken.

Users who are viewing this thread