Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
WAY OUT WEST FESTIVAL heeft een week voor PKP volgende headliners: Moby, Lily Allen, Zara Larsson en the XX op donderdag, The Cure en Nick Cave op vrijdag en Gorillaz, Lorde en Sombr op zaterdag. Ik neem enkel headilners aangekondigd op diverse Europese festivals. En de undercard is oa blood orange, geese, dijon, ravyn lenae, clips, oklou en Anna von Hauswolff. Dus dat er in augustus niets fatsoenlijks tourt klopt niet wel dat diverse bands andere plannen hebben dan PKP/lowlands. En RW heeft al veel headliners gekaapt natuurlijk.
De eerste drop van vorig jaar: Amelie Lens - Aurora - Jamie xx - Khruangbin - Michael Kiwanuka - Netsky - Paul Kalkbrenner - Pommelien Thijs - Royel Otis en Zwangere Guy.
Deze drop is naar mijn smaak net iets beter dan die van vorig jaar.
Het zal vooral wachten zijn op drop 2 en 3 om echt een globaal beeld te hebben.
Ja, ondertussen voegt Way Out West nog eens Lily Allen toe aan het rijtje The Cure, Nick Cave & the Bad Seeds, Moby, Gorillaz, The xx, Lorde, Blood Orange, Sombr, Clipse, Wilco, Zara Larsson, Geese, Four Tet, Dijon toe.
Kan me voorstellen dat het je de eerste keer luisteren niet meteen trekt, gezien de soms 'vals' klinkende zang en tegendraadse songwriting. Check vooral het laatste album Getting Killed en als dat bevalt 3D Country. Deze ook zeer de moeite:
Dijon mag er ook nog wel bij komen ja, voor een spot in de Marquee. Lily Allen is eigenlijk niet echt een gemis, maar zou voor 't doelgroep wel een dikke act zijn.. Wilco zie ik nog in OLT terecht komen tbh.
Geese enorm door mijn strot geramd dit jaar en een band die 'ik zou moeten' leuk vinden.
Echter, de eerste 2-3 luisterbeurten was het een serieuze miss. Mensen blijven aandringen dat het de band van het moment is. Ok ik probeer nog eens...
De rest van de namen doen mij niets muv Amyl & The Sniffers.
Whatever daar staat, de boiler staat toch vol. Maar bon, het mocht er wel eens van komen dat dj's als KI/KI, KETTAMA - en eigenlijk ook Yousuke Yukimatsu, Marlon Hoffstadt - eens op Pukkelpop staan. Paradise is er op dat vlak toch wel altijd bij de kippen bij om de hotste dingen te boeken, lijkt me. Anderzijds: er is ook heel erg veel aanbod..
Ja, ondertussen voegt Way Out West nog eens Lily Allen toe aan het rijtje The Cure, Nick Cave & the Bad Seeds, Moby, Gorillaz, The xx, Lorde, Blood Orange, Sombr, Clipse, Wilco, Zara Larsson, Geese, Four Tet, Dijon toe.
Ja dat is echt bizar. PKP en RW hebben prima (co)headliners maar zij presteren:
The xx/Moby/Lily Allen
The Cure/Nick Cave
Gorillaz/Lorde/Sombr
En daaronder nu al zo’n beetje alle namen die velen van ons deze zomer graag op een affiche zouden zien: Zara, Clipse, Oklou, Blood Orange, Dijon, Geese, Ravyn Lenae, Anna von H.
Tel bij alles 3 euro bij. Dat is althans wat ze bij Rock Werchter hebben gedaan. Live is Live zit qua ticketprijs ook rond die 130 gemiddeld.
Combiticket: € 285,-
Dagticket: € 132,-
Het geroep om Lily Allen snap ik niet meteen. Moest Way out West Turnstile ipv Lily Allen aangekondigd hebben zou ik eventueel wel zin hebben om naar Zweden te trekken. 330 euro voor 3 dagen is echter ook wel pittig.
Blood Orange en Geese wel heel blij mee. Dijon mag zeker ook passeren.
Dijon mag er ook nog wel bij komen ja, voor een spot in de Marquee. Lily Allen is eigenlijk niet echt een gemis, maar zou voor 't doelgroep wel een dikke act zijn.. Wilco zie ik nog in OLT terecht komen tbh.
Ik weet dat wilco meer dan 10 jaar geleden al moeite had om de marquee half te vullen, dus zie die nu al helemaal niet meer passen op het festival. OLT is inderdaad een veel betere plek voor hyn
Ik weet dat wilco meer dan 10 jaar geleden al moeite had om de marquee half te vullen, dus zie die nu al helemaal niet meer passen op het festival. OLT is inderdaad een veel betere plek voor hyn
Geese enorm door mijn strot geramd dit jaar en een band die 'ik zou moeten' leuk vinden.
Echter, de eerste 2-3 luisterbeurten was het een serieuze miss. Mensen blijven aandringen dat het de band van het moment is. Ok ik probeer nog eens...
De rest van de namen doen mij niets muv Amyl & The Sniffers.