Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, groot verschil met pakweg vorig jaar, toen er keuze te veel was. Hopelijk komt daar nog verandering in. Pakweg Geese is een leuke opkomende band die je eigenlijk het liefst in de Club ziet.
Echt zo'n tone deaf boeking. Zit iemand daar überhaupt nog op te wachten? Bezoekers van 10/12 jaar geleden zijn die kotsbeu, en de nieuwe 16-20-jarigen hebben hier toch niks mee?
Dit is toch totaal niet te vergelijken met een Goldband en Joost, die het ene na de andere StuBru hitje scoorden? Dacht echt dat dit iets was wat alleen in Nederland leeft? Zoals hier al gezegd had ik zoiets hoogstens veracht op de preparty op donderdag.
Echt zo'n tone deaf boeking. Zit iemand daar überhaupt nog op te wachten? Bezoekers van 10/12 jaar geleden zijn die kotsbeu, en de nieuwe 16-20-jarigen hebben hier toch niks mee?
Daar kunnen ze niks aan doen, maar het geeft voor mij wel aan wat voor publiek erop afkomt. Ik neem aan dat een gemiddelde concertganger naar de organisatie van de concertzaal gaat en dat aangeeft ipv de deuren eruit te forceren
Ik zou zeggen; Major Lazer > Turnstile > Yungblud > KI/KI voor een uurtje. KI/KI is bij ons ook gewoon massive, en NL ligt uiteindelijk maar een boogscheut van Kiewit af. Of het kan Major Lazer worden die de main afsluit terwijl KI/KI in de boiler staat om de crowd te spreiden. Kan ook. Of Major Lazer in de Wave (zoals Justice).. kan alle kanten uit.. KETTAMA is sowieso de grootste naam van de boiler op zaterdag, @WesleyNoH. Ik denk dat men wel eens Underworld, gezien het een oudere act is, wel eens in de Wave zou kunnen zetten in plaats van de Marquee.
Was in Vorst heel teleurstellend. Was er met m'n vriendin, die fan is, en zelfs zij vond het gewoonweg saai. Het is een niet heel diepgaande band, maar als je dan ook nog eens niet feestelijk bent...