Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Meningen kunnen verschillen, ik ga er doorgaans heel goed op.
Hij stond ook met meerdere nummers in de laatste UNTZ Anthems lijst van StuBru, verkocht de AB op enkele minuten uit... gewoon een grote naam hier intussen, ongeacht voorkeur.
Odymel is niveau 20:00 boiler, of samen met Pegassi misschien een spot later. Maar verre van een main-afsluiter, dat is een klassieke Festileaks-overschatting vanuit je eigen bubbel.
Meningen kunnen verschillen, ik ga er doorgaans heel goed op.
Hij stond ook met meerdere nummers in de laatste UNTZ Anthems lijst van StuBru, verkocht de AB op enkele minuten uit... gewoon een grote naam hier intussen, ongeacht voorkeur.
Ik vind die lijst dan ook wel een verzameling van bijna alle elektronische artiesten die ik rotsvast zou vermijden.
Maar dan past het inderdaad waarschijnlijk net perfect op pukkelpop. En natuurlijk mag iedereen dansen op wat zij leuk vinden, niets zo subjectief als dat.
Uitgesloten (nihil) voor Pukkelpop 2026:
- Clipse (staan op Werchter Parklife)
- Keo (stond vorig jaar al op Pukkelpop)
- Kneecap (staan op Rock Werchter)
- Lorde (geen plek in tour)
- PRESIDENT (staan op Graspop)
Donderdag 5 februarI om 12h nieuwe namen voor Au Cabaret Vert, het Franse festival dat deels zijn agenda met PKP deelt en sommige internationale acts ook.
Role Model, Blood Orange, Ravyn Lenae, Geese, Clipse, Djo, Eileen Alister, Pink Pantheress (wel op 22ste in UK), Dijon, Audrey Hobert, Alessi Rose
Voor mij als 17 jarige 6/7 namen die ik zeker wil zien:
*** Tyler, the Creator - Zara Larsson - Sombr
** Deftones, FATM, Yungblud
Als er niets anders interessanter/leuker geprogrammeerd staat ga ik wel graag naar Turnsile.
Volgens mij zullen zondag tickets er binnen enkele uren door zijn door combinatie van de drie artiesten die toch ongeveer de helft van mijn generatie aanspreken.
Ik begin wel lichtjes te twijfelen of er morgen nieuwe namen worden bekend gemaakt want ze hebben daarvoor (nog) geen aftelklok geplaatst op hun insta verhaal.
Ik begin wel lichtjes te twijfelen of er morgen nieuwe namen worden bekend gemaakt want ze hebben daarvoor (nog) geen aftelklok geplaatst op hun insta verhaal.
Krijgen we morgen ook de podiumindeling mee met de nieuwe namen? In 2025 zijn er twee grote aankondigingen gedaan voor start verkoop en had je al een goed beeld van bv de line-up voor vrijdag bovenaan.
In onze groep (vaste combi Rock Werchter-gangers) sinds jaren nog eens interesse om een dag naar Pukkelpop te gaan. Nog twijfel tussen vrijdag of zaterdag. De namen van morgen en van volgende week zullen al veel duidelijk maken.
Vind Yungblud overigens zelf niet meer zo irritant als vroeger, zeker sinds het sterke album 'Idols' en sinds zijn puike invalbeurt in Werchter. Heeft gewoon alles gegeven toen. Is toch ook geƫvolueerd als artiest, is niet meer dezelfde als bij matige doorsneesongs als 'I love you, will you marry me' of 'parents'.
Pulp, Underworld, Soulwax, Disclosure Amyl & the Sniffers, The Black Keys, Parcels, Band of Horses, Ty Segall, Tyler Ballgame, Josh Baker, Getdown Services, DJ Koze & Kurt Vile
Dat is het minimum dat ik accepteer na de vreselijke namen die tot nu toe zijn aangekondigd!
Pulp, Underworld, Soulwax, Disclosure Amyl & the Sniffers, The Black Keys, Parcels, Band of Horses, Ty Segall, Tyler Ballgame, Josh Baker, Getdown Services, DJ Koze & Kurt Vile
Is dit het minimum dat ik accepteer na de verschrikkelijke namen die tot nu toe zijn aangekondigd!
Krijgen we morgen ook de podiumindeling mee met de nieuwe namen? In 2025 zijn er twee grote aankondigingen gedaan voor start verkoop en had je al een goed beeld van bv de line-up voor vrijdag bovenaan.
Ik hoop het maar ik vrees ervoor vorig jaar kregen we de podiumindeling pas in juli en bij de namen die nu bekend zijn staat dat nog niet en 2 jaar geleden wel al direct bij de eerste namen maar ik laat me graag verrassen en wat de rest van de vrijdag bovenkant betreft heb ik geen idee ook daar laat ik me verrassen wel denk ik dat in het eerste pakket(je) morgen of later Lily Allen erbij gaat zijn maar voor welke dag is me een raadsel want ze is iedere dag beschikbaar volgens haar website https://lilyallenmusic.com/tour/