Pukkelpop 2026

Klopt! Anderzijds wel ook de bevestiging van Geese, Blood Orange, Dijon etc.

Maar die zullen er morgen nog niet bijzitten denk ik.

Ik vermoed toch dat het morgen vooral over mainstage-namen en tentafsluiters zal gaan?
Dijon en Geese zijn de leukere indiesnoepjes maar geen main namen of tentafsluiters. Vraag me af of er nog wat Vampire Weekend achtige namen in het vat zitten.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Ook wel opvallend dat er dit jaar (voorlopig) geen dansafsluiter te vinden is op de main.

Kaiser chiefs, black keys, Jack White wakker maken? Kings of leon/Sam Fender hebben nog iets recht te zetten in België en vermits pukkelpop toch bij live nation zit nu

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Turnstile is wel echt een typische forumnaam. Met deze worp gaan ze geen hoge ogen gooien bij de gemiddelde Pukkelpop ganger vrees ik. Hopelijk dikken ze de vrijdag aan met betere namen... Het ontbreken van zowel Charlie àls Lorde àls Lily Allen is wel echt een teleurstelling!

Artiesten als Dijon, een 2e poging voor Mk.gee, Joey Valence & Brae, enkele goede boiler namen en het spel zit wel weer helemaal op de kar wat mij betreft!
Zou de gemiddelde Pukkelpopganger niet blij zijn met Yungblud? Staat daar wel op zijn plek lijkt me, veel meer dan op Rock Werchter.

Combi- en zondagtickets zullen toch in een mum van tijd de deur uitvliegen. Ik vind het best een old school goeie Pukkelpopaffiche, met een mooie mix aan nieuwe headliners en gevestigde waarden. Naar mijn mening is het lang geleden dat we 3 terechte headliners hadden (dan kijk ik naar Florence, Yungblud en Tyler) én dat de rij er meteen onder geen 4 klassen lager speelt. Was de afgelopen jaren wat te veel het geval, naar mijn mening.

• Leuk
Waarderingen: Brecht_vds88 en Mr. Y
3 must sees toch al met Deftones, Turnstile en Tyler. Gezien de namen voor mijn habitat (Club - Lift - Backyard) nog allemaal moeten komen, hoor je mij niet klagen.

Users who are viewing this thread