Pukkelpop 2026

Ik kijk vooral naar de namen die Lowlands zou gelekt hebben, daar zit veel leuks tussen. De headliners boeien toch niet echt op PKP.

Denken jullie dat dit al de headliners zijn (voorlaatste en laatste op de main) of zou er nog plaats tussen zijn?

Maruja 100% zeker nu, en doe wunderhorse, speed floating points en keo ook maar van lowlands

Ik vond de show van Yungblud op Werchter vorig jaar voor het mooi iets te lang. Als hij die inkort naar 1,5 uur is het denk ik echt een hele vette show. En vergeet niet dat Yungblud vorig jaar echt een heel goed album heeft gemaakt.

Op zich is Tyler - Yungblud - Florence - Deftones - Turnstile - Zara Larsson - Sombr wel een mooi rijtje headliners voor Pukkelpop. In de breedte heel mooie namen en gevarieerd. Overtuigt me wel nog niet, dus benieuwd naar wat er morgen en volgende week dan eventueel nog bijkomt. Dat zal doen beslissen combi/dag/niet.

• Leuk
Waarderingen: DiamondQ
Ik geef alleen aan dat het een bewuste keuze is geweest om eerst de namen van zondag aan te kondigen. Wat de reden daarvoor is mag iedereen zelf invullen.
Uiteraard snap ik dat Pukkelpop eerst komt met hun grootste namen. ;) Maar daar zeg ik toch niets over in mijn origineel bericht? Ik geef gewoon aan dat ik blij word van Tyler, Zara en Sombr en minder van Yungblud. Objectief gezien is het gewoon een prima bovenkant voor Pkp trouwens.

• Leuk
Waarderingen: The Black
Ik had dit jaar extreem lage verwachtingen van de topnamen, na een paar echt goede jaren, maar het is nog erger dan ik had verwacht.

Gewoon een vreselijke, vreselijke selectie headliners/sub-acts (voor mij).

En de line-up van Lowlands geeft me ook geen hoop.

Ik vond de show van Yungblud op Werchter vorig jaar voor het mooi iets te lang. Als hij die inkort naar 1,5 uur is het denk ik echt een hele vette show. En vergeet niet dat Yungblud vorig jaar echt een heel goed album heeft gemaakt.
dat album was inderdaad top + die EP met Aerosmith mag er ook echt wel zijn

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Turnstile
Deftones

F+TM

Tyler, The Creator

**
Yungblud
Zara Larsson
Sombr

4/7 namen wil ik zien, dat is eigenlijk een zeer goede score.

Users who are viewing this thread