Pukkelpop 2026

Nog RAYE erbij en een toffe gitaarband à la Fontaines DC en ze mogen beginnen aankondigen van mij. 😅

Olivia Dean - FOTM
Fontaines DC - Yungblud
RAYE - Tame Impala

Kom maar door hoor!
Fontaines zal wel rust nemen. Hebben een 100tal shows gedaan met deze tour en hebben met die show al op Pukkelpop gestaan. Ik acht die kans dat ze er weer staan zeer klein.

Fontaines zal wel rust nemen. Hebben een 100tal shows gedaan met deze tour en hebben met die show al op Pukkelpop gestaan. Ik acht die kans dat ze er weer staan zeer klein.
Ten tijde van PKP24 was Romance nog niet uit, maar zou goed kunnen dat ze nu even rust nemen hoor. Iets à la Fontaines DC zou fijn zijn.

Heel vroeg gokje:

Tame Impala
Florence + The Machine
Yungblud
Olivia Dean
inderdaad ideale namen voor pukkelpop, wat mij betreft laat maar komen. er zijn festivals die opvallend vroeger dan gewoonlijk beginnen met hun eerste namen aankondiging (voor 2026) dus ben ik reuze benieuwd of pukkelpop mee in die kar zal springen. al denk ik dat Chokri & co voet bij stuk zullen houden en laten hoe het nu is.

hier is een artikel van de standaard over het vroeger aankondigen van de eerste namen en waarom het de mensen een kik geeft. ik deel dit voor de mensen die abonnees zijn en dit kunnen lezen.
https://www.standaard.be/nieuws/waa...o-vroeg-hun-line-up-bekendmaken/93791439.html

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Yungblud heeft net een Noordamerikaanse tournee bekendgemaakt van 1 mei tem 13 juni. Zijn optreden op het Duitse Hurricane Festival (19-21 juni) vormt dan de start van een lange Europese tour die wellicht duurt tot einde augustus. Hoogstwaarschijnlijk headliner op PKP 2026.

Met Nick Cave (LiveIsLive) en The Cure (RW?) wel twee grote namen die augustus-festivals doen, die we niet zullen zien op PKP. Hopelijk zijn er nog genoeg andere mooie grote namen die touren in augustus.

Had ze beiden niet op PKP verwacht, maar het feit dat andere festivals in de PKP-periode ze wel boeken, zegt misschien wel iets over het touraanbod in augustus?

Users who are viewing this thread

• jopo