Pukkelpop 2026

En Yungblud! Al zie ik ze die ook nog op een Parklife zetten of zo. Graspop geloof ik op dit moment nog niet.

Wie gaan ze niet laten passeren? tame impala?

Jimmie noemt ook Olivia Dean. Dus dan hebben we Florence, Tame Impala en Olivia? En MKgee en Kiwanuka?
Mk.gee enkel Pkp gemist geloof ik dus daar verwacht ik geen inhaal van

Wie gaan ze niet laten passeren? tame impala?

Jimmie noemt ook Olivia Dean. Dus dan hebben we Florence, Tame Impala en Olivia? En MKgee en Kiwanuka?
Nick Cave en Billie Eilish zijn ook opties volgens Jimmy. Nu heb je meer dan voldoende headliners:)

De voorbije twee jaren kondigde PKP zijn headliners aan einde januari. Nu zijn enkele grote festivals veel vroeger in hun aankondigingen voor 2026 bv Coachella, Primavera,... Rock en Seine heeft nu al The Cure aangekondigd voor zijn laatste festivaldag. Dan lijkt me dat Rock en Seine voor einde dit jaar zeker de headliners en wellicht ook de belangrijkste namen gaan aankondigen. Altijd wel een grote overlap met PKP in acts die op beide festivals staan.

Zou PKP voor volgende editie ook veel vroeger gaan aankondigen aansluitend bij een mogelijk vroegere aankondiging Rock-En-Seine ? Vorig jaar was de line-up van Rock En Seine pas half februari bekend, nu zou dat wel al eens in november of december kunnen zijn.

Zou PKP voor volgende editie ook veel vroeger gaan aankondigen aansluitend bij een mogelijk vroegere aankondiging Rock-En-Seine ? Vorig jaar was de line-up van Rock En Seine pas half februari bekend, nu zou dat wel al eens in november of december kunnen zijn.
Laat ons hopen maar ik vrees ervoor. Dat heeft pkp in mijn weten nog nooit gedaan want eerst openen ze nog traditiegetrouw de wishlist in december of januari maar voor alles is er een eerste keer. Ik juich het in ieder geval toe in november de wishlist en in de loop van december de eerst headliner(s).

Deze week komt Oya Festival in Noorwegen met hun eerste namen. Dit jaar vindt het festival plaats van 12-15 augustus (een week voor PKP). Vorig jaar hadden ze ook Chappell en QOTSA als headliners dus ik denk dat we al een eerste hint zullen krijgen voor onze PKP-headliners.

Ik gok op Florence and the Machine, Tame Impala en RAYE.

Mocht er hier volk zitten met een sprankeltje hoop: The Cure speelt op de vrijdag en de zondag van PKP in de UK en zijn hiermee uitgesloten.
Of ze moeten iets nieuws lanceren de week vóór het festival mocht Live Nation ze niet op RW of zo kunnen zetten. Ik geloof er zélf niet meteen in maar we mogen dromen, niet? 🤪

Nou, als Pukkelpop niet met een goede line-up komt, ben ik bij het concert in Manchester, het is maar 15 minuten van mijn huis. Goed plan B.

Of ze moeten iets nieuws lanceren de week vóór het festival mocht Live Nation ze niet op RW of zo kunnen zetten. Ik geloof er zélf niet meteen in maar we mogen dromen, niet? 🤪
Bedoel je een eendaags festival de week voor pukkelpop met namen die binnen het fandom van The Cure valt?

Iets in me zegt dat dat niet werkt hehe

Bedoel je een eendaags festival de week voor pukkelpop met namen die binnen het fandom van The Cure valt?

Iets in me zegt dat dat niet werkt hehe
Je refereert hier ongetwijfeld aan het geflopte Hear Hear, maar dat bedoelde ik inderdaad. Beetje Werchter Classic doorslagje zou met The Cure als headliner anders wél lukken volgens mij.

Je refereert hier ongetwijfeld aan het geflopte Hear Hear, maar dat bedoelde ik inderdaad. Beetje Werchter Classic doorslagje zou met The Cure als headliner anders wél lukken volgens mij.
Hear Hear is mi vnl mislukt doordat men veel te laat (30 maart) het festival lanceerde met de namen en door weinig lastminute boekers wegens het snikhete weer. Was nochtans in zijn genre wel een mooie affiche met oa de helft van Oasis en The Editors.

The Cure en Amyl and the Sniffers op 12 augustus op oyafestivalen (Noorwegen)

• Leuk
Waarderingen: jarne
Hear Hear is mi vnl mislukt doordat men veel te laat (30 maart) het festival lanceerde met de namen en door weinig lastminute boekers wegens het snikhete weer. Was nochtans in zijn genre wel een mooie affiche met oa de helft van Oasis en The Editors.
Was ook in een vibe dat organisatoren dachten dat de knaldrang er ging voor zorgen dat mensen alles wilden doen. Denk maar aan het Alex Agnew op Werchter experiment.
Maar mensen gingen ook niet in alles mee.

• Leuk
Waarderingen: festibob en swissepfan

The Cure en Amyl and the Sniffers op 12 augustus op oyafestivalen (Noorwegen)
Amyl headliner backyard of 3e main of laat in marquee, hoe dan ook wordt feest!
Bij het pukkelpop publiek zal ze na vrijdag ook wat meer aandacht krijgen door nummer dat gaat uitkomen met fred again..

Users who are viewing this thread

• jopo