Pukkelpop 2025

QOTSA nu integraal live op Studio Brussel/Canvas/vrt max.

Van Doechii mochten/mogen ze niets uitzenden, zo lijkt het?

Verrassing na Queens Of The Stone Age​

Wie nog op het festivalterrein is, doet er trouwens goed aan om nog even te blijven hangen na het optreden van headliners Queens Of The Stone Age, zegt Pukkelpop-woordvoerder Frederik Luyten. "Er zal zeker vuurwerk zijn, en misschien nog wel wat meer. Maar daar kan ik nu nog niet veel over kwijt."

Geen idee of het hier al stond

Verrassing na Queens Of The Stone Age​

Wie nog op het festivalterrein is, doet er trouwens goed aan om nog even te blijven hangen na het optreden van headliners Queens Of The Stone Age, zegt Pukkelpop-woordvoerder Frederik Luyten. "Er zal zeker vuurwerk zijn, en misschien nog wel wat meer. Maar daar kan ik nu nog niet veel over kwijt."

Geen idee of het hier al stond
Wat was het uiteindelijk? De livestream heeft 30 minuten vertraging en ik ben moe! :LOL:

Volgend jaar 20 tot 23 augustus, dus redelijk laat in de zomer. Toch in vergelijking met laatste jaren.

Zou de datum 2026 mss ifv een hele grote headliner zijn? Heb al begrepen op het forum dat de grote namen van editie van een jaar later vaak al semi vastligt voor het einde van de editie ervoor?

Zou de datum 2026 mss ifv een hele grote headliner zijn? Heb al begrepen op het forum dat de grote namen van editie van een jaar later vaak al semi vastligt voor het einde van de editie ervoor?
Speelt zeker een rol, maar ook wanneer andere festivals zich positioneren.

En wat een verrassende set van qotsa. Als fan blij met toch wat minder bekende nummers. Maar dat ellenlange trekken van nummers tijdens een festival met wat publiek pleasen hoeft voor mij niet. Haalt toch wel de vaart uit het optreden af en toe

• Leuk
Waarderingen: davadude
Hoe was Doechii?
Ik vond haar intensiteit heel fijn om naar te kijken. Wel echt een optreden met te veel afleidende poespas. Billen naar de camera, haar dj met 'doe-doe-doechiiii' elke 10 seconden.
Had misschien iets meer een serieus optreden verwacht en iets minder een gimmick.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Ik vond haar intensiteit heel fijn om naar te kijken. Wel echt een optreden met te veel afleidende poespas. Billen naar de camera, haar dj met 'doe-doe-doechiiii' elke 10 seconden.
Had misschien iets meer een serieus optreden verwacht en iets minder een gimmick.
Ze tourt met twee sets, helaas kregen wij (de goedkopere?) set zonder dansers maar meer een soort liveversie van een mixtape. DJ te prominent aanwezig, maar verder heel tof!

Users who are viewing this thread