Pukkelpop 2025

Even een toevoeging, dit ligt ook niet aan haar stage presence want dat doet ze ook wel goed. Denk de nummers zelf die me tot nu toe nog niet echt pakken
in het eerste deel speelde ze weinig hits of meezingers dus daar zal het ook wel aan gelegen hebben.

Mijn hoogtepunten van vrijdag: Palaye Royale (al op Werchter vorig jaar gezien), Montell Fish (onbekend maar razend populair bij de jeugd door een paar Tik Tok hits, Chappell Roan.

Wel met Macklemore in het publiek 😁🥲
Viel wel op dat er bijna uitsluitend leeftijdsgenoten en ouder stonden. Wel echt een uitstekende sfeer.
Toevallig stonden er vlak voor mij drie piepjonge gastjes die vanaf het eerste nummer helemaal los gingen, prachtig om te zien.

Maar in het algemeen was het inderdaad een matuurder publiek, wat perfect normaal is voor een band die is doorgebroken in 2008.

Humo/De Morgen en De Standaard trouwens allebei lovend over Vampire Weekend, en terecht. Het perfecte indierockfestivaloptreden voor mij.

Eigenlijk zou je dan als organisatie het concert moeten stoppen en geld terugvragen aan de artiest.
Oei, moeten we dan ook het concert stoppen als er gevraagd wordt om een circle pit?

Ik heb zelf het flesje zien vliegen. Het was gegooid met de bedoeling om water over het publiek te kappen, niet om iemand pijn te doen. The Dare is een show met heleboel strobo, hij gaat zelf niet gezien hebben dat hij iemand hard geraakt had. Als hij dat wel wist, zou hij wel iets gezegd hebben.

Weinig festileakers bij High Vis geweest precies?

Van begin tot einde werd ik kapot gebeukt in de mosh, die bestond uit een gevaarlijke mix van OG hardcorepunk gasten en dikke zatte oude obese mannen die van hun dame maar een weekend per jaar naar een festival mogen.

Hoogtepunt was een groepje jongens die omver werd gemaaid door een bulldozer van een vent terwijl ze op dat moment iemand rechtop probeerde te laten staan op een ander zijn schouders.

Band en publiek waren in topvorm. Dit gaat een optreden zijn die nog lang in mijn geheugen gaat kleven.
Mooie omschrijving wel. 8ste keer High Vis voor mij, heb het nu op rij 1 mogen meemaken. Altijd top.

Royel Otis cancellen Lowlands en Pukkelpop. Dat filmpje waarop de gitarist onwel wordt is ook niet prettig om te zien...

Users who are viewing this thread