Pukkelpop 2025

Bekijk bijlage 12249

Stem nu voor de Festileaks Tijdloze Top 100!
Nog tot 23u59 kan je jouw lijst insturen.

iemand hier al een prijs gewonnen? volgens het wedstrijdreglement op de website worden gedurende 4 weken telkens 1 winnaar gecontacteerd via email aangezien we al 3 weken verder zijn ben ik benieuwd of hier iemand al iets gewonnen heeft.

https://www.pukkelpop.be/nl/wedstrijdreglement

Bekijk bijlage 12246Bekijk bijlage 12250
Het is vrij stilletjes rond het hele PKP gebeuren...
Ik denk dat ze mss maandag dan direct 4 verschillende winnaars bekend zullen maken.
En hopelijk binnenkort wat meer nieuws rond de line up 🤞

Aan iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Pukkelpopmaand is (hopelijk) begonnen. Verwachten we nog nieuwe kanshebbers voor hoge plekken of blijven we bij de namen die hier al eerder genoemd zijn?

• Leuk
Waarderingen: DDave
Laatste inzending voor de verlanglijst is vanavond middernacht
Inderdaad, wat de eerste namen betreft ben ik heel benieuwd of ze die op een speciale manier gaan bekend maken (ik gok van wel omwille van de 40e verjaardag) , wanneer, welke namen en hoeveel.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Heb vandaag nog even een wishlist gedaan:

- Sevdaliza
- Thomas Azier
- The Atomic Orchestra

Welke pukkelpop dag verwachten jullie Qotsa? En welke meer metal/ hardcore/punk namen verwachten jullie ?

Welke pukkelpop dag verwachten jullie Qotsa? En welke meer metal/ hardcore/punk namen verwachten jullie ?
QOSA niet op zaterdag 16 augustus want dan spelen ze op cabaret vert festival in Frankrijk. Vrijdag op pukkelpop en zondag op Lowlands? Of surprise niet op PKP na de tegenvallende verkoop vorig jaar. Er gaan sterke geruchten dat zowel Chapell roan en Charlie xcx headliner zijn op pkp. Als QOSA op PKP staat dan best enkele goede subtoppers om de verkoop beter te ondersteunen.
Idles speelt al op andere locaties op vrijdag en zondag (cabaret vert festival) dus Idles op zaterdag is dan een zekerheid. Palaye Royale op eender welke dag zou een toffe toevoeging zijn.

• Leuk
Waarderingen: scheep
Ik zie die even goed dagje Lokerse of Suikerrock trekken.
of Nelly Furtado op Crammerock. Er staat bij het Pools festival niet bij op welke dag van het festival ze speelt (14 tem 16 aug). Poznan in Polen lijkt me te ver om dan nog naar Lowlands en PKP te trekken in hetzelfde weekeinde.

of Nelly Furtado op Crammerock. Er staat bij het Pools festival niet bij op welke dag van het festival ze speelt (14 tem 16 aug). Poznan in Polen lijkt me te ver om dan nog naar Lowlands en PKP te trekken in hetzelfde weekeinde.

Is Nelly niet wat groot voor Crammerock? Mag van mijn part zeker uiteraard, wil haar al lang eens zien!

Is Nelly niet wat groot voor Crammerock? Mag van mijn part zeker uiteraard, wil haar al lang eens zien!
Noel Gallagher (van Oasis) in 2023 en Johnny Marr (van The Smiths) in 2024 hebben recent nog op Crammerock gespeeld. Dat zijn in mijn ogen nog grotere namen dan Nelly Furtado. Nelly had vroeger enkele hits maar is toch lang uit beeld gebleven. Weet zelfs niet of ze de laatste tien jaar nog opgetreden heeft in Belgie.

Noel Gallagher (van Oasis) in 2023 en Johnny Marr (van The Smiths) in 2024 hebben recent nog op Crammerock gespeeld. Dat zijn in mijn ogen nog grotere namen dan Nelly Furtado. Nelly had vroeger enkele hits maar is toch lang uit beeld gebleven. Weet zelfs niet of ze de laatste tien jaar nog opgetreden heeft in Belgie.
Even opgezocht en 2007 vorst nationaal was de laatste keer, en dat was waarschijnlijk tijdens haar hoogdagen met Timbaland producties

• Leuk
Waarderingen: festibob
Na jaren down the rabbit hole en lowlands ben ik eens op zoek naar een ander festival. Zijn er hier festileakers die lowlands met pukkelpop kunnen vergelijken? En wie heeft er een leuke vergelijking van festival terrein / publiek Pukkelpop vs Werchter?

Na jaren down the rabbit hole en lowlands ben ik eens op zoek naar een ander festival. Zijn er hier festileakers die lowlands met pukkelpop kunnen vergelijken? En wie heeft er een leuke vergelijking van festival terrein / publiek Pukkelpop vs Werchter?
Programma is redelijk vergelijkbaar. Grootste verschil is dat Pukkelpop een grote open air Mainstage heeft. Terrein is er in de afgelopen jaren bij Pukkelpop alleen maar beter op geworden. Oversl is wel iets te doen. Aanbod qua eten is op Lowlands wellicht iets uitgebreider/spannender, maar qua drank heeft Pukkelpop weer meer te bieden. Campings liggen los van het festivalterrein, maar toch erg dichtbij. Je hebt iig niet het gevoel van één groot terrein, zoals op Lowlands.
De rest is allemaal zeer persoonlijk. Ik verkies Belgisch (Limburgs) publiek eigenlijk altijd boven Hollands publiek, want voor mijn gevoel veel minder 'aanwezig' en niet zo amicaal. Als dat wel meer je ding is dan kan Pukkelpop qua sfeer wellicht iets tegenvallen.

• Geweldig
Waarderingen: daily

Users who are viewing this thread