Pukkelpop 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Ik wil echt niemand beledigen (mijn smaak zal vast door mensen ook heel kut worden gevonden), maar wat een ellende is dat Turndtile zeg. Sjezus nul komma nul melodie, alleen maar hakken.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.837
Ik wil echt niemand beledigen (mijn smaak zal vast door mensen ook heel kut worden gevonden), maar wat een ellende is dat Turndtile zeg. Sjezus nul komma nul melodie, alleen maar hakken.
Dat is hardcore. Ze zijn zelfs nog best melodieus voor een hardcoreband. Het zal je muziek niet zijn en dat is prima. Dat heb ik bijvoorbeeld met rap/hiphop, r&b en soul. Wel goed om soms weer eens te proberen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Dat is hardcore. Ze zijn zelfs nog best melodieus voor een hardcoreband. Het zal je muziek niet zijn en dat is prima. Dat heb ik bijvoorbeeld met rap/hiphop, r&b en soul. Wel goed om soms weer eens te proberen.
Ik heb het weer eens geprobeerd zullen we maar zeggen ;-). En ieder zijn of haar eigen muziek uiteraard. Hou ook echt wel van harder werk, maar dit is het niet voor mij.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Ik wil echt niemand beledigen (mijn smaak zal vast door mensen ook heel kut worden gevonden), maar wat een ellende is dat Turndtile zeg. Sjezus nul komma nul melodie, alleen maar hakken.

ze zijn behoorlijk overschat naar mijn mening. was het een grote menigte?
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Vond er nog iemand dat Billie Eilish gisteren enorm stil stond? Ik ben al lang niet meer naar Pukkelpop geweest maar kan me herinneren dat er daar vorig jaar ook al problemen mee waren tijdens de headliners. Je kon gisteren gewoon een gesprek voeren met mensen die 3 meter achter je stonden zonder te roepen, echt belachelijk.
 

Celestial

Nieuw lid
19 aug 2023
2
0
Heeft iemand enig idee hoe je op de hoogte kan blijven van de secret sessions? Ik zag dat Nothing but Thieves er vanmiddag één had, maar heb nergens wat op de socials voorbij zien komen...
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Vond er nog iemand dat Billie Eilish gisteren enorm stil stond? Ik ben al lang niet meer naar Pukkelpop geweest maar kan me herinneren dat er daar vorig jaar ook al problemen mee waren tijdens de headliners. Je kon gisteren gewoon een gesprek voeren met mensen die 3 meter achter je stonden zonder te roepen, echt belachelijk.
Ja, het stond inderdaad niet erg hard. Het had trouwens ook niet harder gehoeven.

Vorig jaar was er volgens mij veel commentaar op het geluid bij AM maar dag ging niet over hoe hard/zacht het was.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.281
Ik wil echt niemand beledigen (mijn smaak zal vast door mensen ook heel kut worden gevonden), maar wat een ellende is dat Turndtile zeg. Sjezus nul komma nul melodie, alleen maar hakken.
Ik ben net op de livestream aan't zien en dacht vooral 'ik vind het heel logisch dat zo'n meezingbaar poppunk bandje op werchter en pukkelpop geboekt wordt, wie wou zoiets ook alweer op graspop?!'
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.778
3.732
Heeft iemand enig idee hoe je op de hoogte kan blijven van de secret sessions? Ik zag dat Nothing but Thieves er vanmiddag één had, maar heb nergens wat op de socials voorbij zien komen...
Anders zijn het geen secret sessions meer he
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken