Pukkelpop 2023

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
152
67
Hoe werken de drankbonnen? We zijn met een grote groep.. hoe moeten we de bonnetjes op ons bandje zetten? Als we voor elkaar een pint willen bestellen; kunnen we iets bijhouden?
Je gaat naar de toog, vraagt (liefst vriendelijk) een drankje en geeft (in ruil) een bonnetje.
Heus niet moeilijk. šŸ˜Ž
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Kachelle, CSM en Chiel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.260
3.835
Hoe werken de drankbonnen? We zijn met een grote groep.. hoe moeten we de bonnetjes op ons bandje zetten? Als we voor elkaar een pint willen bestellen; kunnen we iets bijhouden?
Volgens mij werken ze bij Pukkelpop nog niet met zo'n bandje en is het ouderwets met jetonnekes (belachelijk woord eigenlijk) betalen voor eten en drinken.
 

HansD

Playlistbediener
25 jun 2022
22
100
Hoi! Ik heb net als vorig jaar de plattegrond van Pukkelpop toegevoegd aan Festival Radar: https://www.festivalradar.io/PKP

Dat is een klein web-appje dat ik gemaakt heb om gemakkelijker je locatie door te sturen op een festivalwei. Dat vinden mijn vrienden en ik toch. En wij zijn ervaringsdeskundigen ;-) Gewoon de kaart verslepen, op Share drukken en een screenshotje delen. Bespaart je een hoop tijd. Minder typen, meer dansen!

IMG_F3105005DBEE-1.jpeg
 

marc_pkp

Playlistbediener
10 aug 2023
5
2
Hoi! Ik heb net als vorig jaar de plattegrond van Pukkelpop toegevoegd aan Festival Radar: https://www.festivalradar.io/PKP

Dat is een klein web-appje dat ik gemaakt heb om gemakkelijker je locatie door te sturen op een festivalwei. Dat vinden mijn vrienden en ik toch. En wij zijn ervaringsdeskundigen ;-) Gewoon de kaart verslepen, op Share drukken en een screenshotje delen. Bespaart je een hoop tijd. Minder typen, meer dansen!

Bekijk bijlage 6208
Toppertje
 
  • Leuk
Waarderingen: HansD

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Allez het is zover. Alles is er om er een geweldig weekend van te maken. Tot aan de andere kant van het weekend!
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Veel plezier allemaal! Lijkt erop dat sit een van de mooiere Pukkelpops in jaren gaat worden.

Nog een last minute tip: ga Rolo Tomassi zien! Gisteravond in Baroeg gezien en die hebben weer een retestrakke show.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.180
3.000
Veel plezier allemaal!
Het stemt me blij te zien dat er weer wat meer animo is voor Pukkelpop op het forum, dat was vroeger helemaal anders.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.914
6.145
Ben er dit jaar niet bij, maar veel plezier! De line-up is geweldig, geniet er van. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken