Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
Queens Of The Stone Age - Oscar & The Wolf - Liam Gallagher?

Met Jamie xx, Balthazar, Bazart, Skepta, Foals, Yungblud, Amelie Lens, The Kooks, Charlotte De Witte, Zwangere Guy, Kaytranada, Whitney, BICEP (live) daar dan nog bij?
Ha, je weet goede voorspellingen te maken! Met deze line-up zie ik prima door de vingers dat Oscar & The Wolf als headliner staat.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.883
6.090
Ha, je weet goede voorspellingen te maken! Met deze line-up zie ik prima door de vingers dat Oscar & The Wolf als headliner staat.
Ik zie ook niet meteen in welke Belgische act (want dat kan haast niet anders) PKP anders zou headlinen. Angèle staat namelijk al exclusief op Dour. Balthazar en Bazart kunnen dat, denk ik niet. En Stromae, welja..
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Queens Of The Stone Age - Oscar & The Wolf - Liam Gallagher?

Met Jamie xx, Balthazar, Bazart, Skepta, Foals, Yungblud, Amelie Lens, The Kooks, Charlotte De Witte, Zwangere Guy, Kaytranada, Whitney, BICEP (live) daar dan nog bij?
Zou Liam niet eerder op die zomer editie van RW staan? Aangezien hij ook voor RW stond voor 2020?
Verder wel prima (deel van de) line up!
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Ik zie ook niet meteen in welke Belgische act (want dat kan haast niet anders) PKP anders zou headlinen. Angèle staat namelijk al exclusief op Dour. Balthazar en Bazart kunnen dat, denk ik niet. En Stromae, welja..
Deus?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.029
2.650
Queens Of The Stone Age - Oscar & The Wolf - Liam Gallagher?

Met Jamie xx, Balthazar, Bazart, Skepta, Foals, Yungblud, Amelie Lens, The Kooks, Charlotte De Witte, Zwangere Guy, Kaytranada, Whitney, BICEP (live) daar dan nog bij?

Vervang Liam door een rapper of elektronische act, en dit zou het kunnen zijn.

Ken is hier niet populair, maar ik ga het toch meegeven: hij lijkt te hinten dat RW een week na PKP doorgaat, en dat Down the Rabit Hole en RW samenwerken. Ik zou dus niet zomaar namen van the Rabbit Hole op PKP verwachten.

Het is ondertussen al héél lang geleden dat Pukkelpop namen heeft gelost, dus ik ben ondertussen afgekickt van het spannend afwachten.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.883
6.090
Vervang Liam door een rapper of elektronische act, en dit zou het kunnen zijn.

Ken is hier niet populair, maar ik ga het toch meegeven: hij lijkt te hinten dat RW een week na PKP doorgaat, en dat Down the Rabit Hole en RW samenwerken. Ik zou dus niet zomaar namen van the Rabbit Hole op PKP verwachten.

Het is ondertussen al héél lang geleden dat Pukkelpop namen heeft gelost, dus ik ben ondertussen afgekickt van het spannend afwachten.
Chem Bros, al verkocht dat vorige keer voor geen meter met LCD en Rihanna toen.

Ja, oké. Maar de vraag is 'wat' gaat er dan RW door? Ik dacht dat het gewoon iets grotere openluchtconcertavonden zouden zijn? Balthazar kan als Belgische act gewoon prima op beide, imo.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Chem Bros, al verkocht dat vorige keer voor geen meter met LCD en Rihanna toen.

Ja, oké. Maar de vraag is 'wat' gaat er dan RW door? Ik dacht dat het gewoon iets grotere openluchtconcertavonden zouden zijn? Balthazar kan als Belgische act gewoon prima op beide, imo.
Als Pukkelpop doorgaat zal het uitverkopen ongeacht welke headliners er zullen staan. Na anderhalve festivalloze zomers is de vraag natuurlijk hoog. Ook bij een mindere line-up zullen mensen geneigd zijn om te gaan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
Koass heeft eerder zijn/haar betrouwbaarheid bewezen. Met Qotsa zonder twijfel er weer bij!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.883
6.090
Niet echt verrassende namen. MONO was reeds gelekt, Balthazar en Stuff. zijn dan weer terechte mooie eigen namen. Wél mooi dat ze QOTSA te pakken hebben hoewel die al zo goed als zeker voor 2020 waren geboekt, dacht ik.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Nog eens ouderwetse leaks op het forum, genieten! Deze 4 namen zijn al een mooie start alleszins.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.665
2.281
Met Balthazar en Stuff. hebben ze 2 van de beste Belgische acts van het moment en vond QOTSA op Rock Werchter enkele jaren geleden ook zeer sterk, dus zou een mooie start betekenen voor Pkp. :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
Ik blijf het bijzonder vinden dat QOTSA denkt in Europa te zijn in augustus
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.665
2.281
Ik blijf het bijzonder vinden dat QOTSA denkt in Europa te zijn in augustus
Ach ja zij zullen ook wel evengoed (of zelfs beter) dan ons weten dat de kans redelijk klein is, maar mocht het toch mogelijk zijn wil je niet het risico lopen nergens geboekt te zijn he.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
Ben nu wel benieuwd wanneer Pukkelpop (maar ook RW) loskomt met de info. Bijzonder benieuwd naar beide affiches, wil er toch zeker naar eentje gaan.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.665
2.281
Ben nu wel benieuwd wanneer Pukkelpop (maar ook RW) loskomt met de info. Bijzonder benieuwd naar beide affiches, wil er toch zeker naar eentje gaan.
Veel langer dan 2 weken gaan ze toch niet meer kunnen wachten denk ik, als ze nog veel tickets willen verkopen.. (of dat is toch mijn hoop alleszins ;))
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.155
5.459
Qotsa stond er inderdaad op toen het nog leek dat de zomer wel ok ging zijn, maar nu is dat toch erg onzeker dacht ik. Zoals voor alle US acts.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.029
2.650
Gaan jullie er van uit dat het doorgaat? De sector wil geen limiet op outdoorevenementen vanaf 01/08, de GEMS wil +-5000 personen die "statisch" zijn.
Ik weet niet of ze tenten beschouwen als outdoor.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.883
6.090
Ik ga er van uit dat minstens 70% tegen juli z'n eerste prik heeft gehad en dat dus alles kan opgeheven kan worden en niet gewacht hoeft te worden tot september zoals Jambon eerder deze week al voorstelde. Begrijp niet dat die niet harder inzetten op vaccins en de snelheid ervan als voorwaarde tot versoepelingen. Kijk naar Biden in de VS die zich had voorgenomen om 100 miljoen mensen te vaccineren in 100 dagen en dat wilt verdubbelen omdat ie het al heeft overtroffen. Politici zouden wat kunnen oppikken van dat proactieve en intensieve beleid daar op dat vlak. Niet settlen for less.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken