Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Maar de productie moet wel opgezet worden uiteraard ;-) Heb deze ochtend op de radio gehoord dat ze zelf al heel het podium klaarhadden, net als de ontwerpen voor de armbandjes. Dat 2 burgemeesters zo een kortzijdige beslissing kunnen nemen zonder nog maar te denken aan de leveranciers en betrokken is echt abominabel eigenlijk. Zelf al hebben ze goede redenen. Ze hadden feitelijk nooit mogen toezeggen op een "internationale" TML tijdens de schoolweken. Hopelijk kunnen ze nog tot een oplossing komen. Zoals mooi gezegd deze ochtend op de radio: "er zit heel veel grijze zone met mogelijkheden tussen 75K internationale bezoekers en helemaal niets."

Toont voor mij ook mooi aan waarom die vvk PKP enkel in BE mag tot 30 juni, hoe jammer het ook mag zijn.
Ik vind het inderdaad apart, er zal toch wel iets van vooroverleg hebben plaatsgevonden. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Heb daarstraks op de radio gehoord dat er al een minister wil praten met de burgemeesteres.
Ook (de eerste minister of die van volksgezondheid?) heeft al verbaasd gereageerd.
Komt goed. Pukkelppop wordt geen tomorrowland. Ze krijgen er zelf één.
btw ben benieuwd hoeveel kaarten er (in juli) terug te koop gaan worden gezet via de omruilservice van pukkelpop. Door covid, schrik, minder goede line-up, examens,...
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Er was daarjuist ook een probleem met de verbinding op deze site. En op pukkelpop was er ook een moment dat ik enkel de ticketverkoop kon zien en niet alleen de startpagina. Zou dat een voorteken kunnen zijn dat ze aan de site aan het werken zijn voor de namen van straks?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.162
Er was daarjuist ook een probleem met de verbinding op deze site. En op pukkelpop was er ook een moment dat ik enkel de ticketverkoop kon zien en niet alleen de startpagina. Zou dat een voorteken kunnen zijn dat ze aan de site aan het werken zijn voor de namen van straks?
Was een probleem met DNS, zie thread Forum Issues. En nee.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Maar de productie moet wel opgezet worden uiteraard ;-) Heb deze ochtend op de radio gehoord dat ze zelf al heel het podium klaarhadden, net als de ontwerpen voor de armbandjes. Dat 2 burgemeesters zo een kortzijdige beslissing kunnen nemen zonder nog maar te denken aan de leveranciers en betrokken is echt abominabel eigenlijk. Zelf al hebben ze goede redenen. Ze hadden feitelijk nooit mogen toezeggen op een "internationale" TML tijdens de schoolweken. Hopelijk kunnen ze nog tot een oplossing komen. Zoals mooi gezegd deze ochtend op de radio: "er zit heel veel grijze zone met mogelijkheden tussen 75K internationale bezoekers en helemaal niets."

Toont voor mij ook mooi aan waarom die vvk PKP enkel in BE mag tot 30 juni, hoe jammer het ook mag zijn.
Ik ben regelmatig bij Tomorrowland geweest, voordat het festival was geopend via mijn werk. Die productie daar is gewoon fucking ziek en gaat weken aan vooraf. En die Dj's met hun USB stikje moet je ook gewoon boeken zodat ze niet op Ibiza o.i.d. staan.
 

robinvanspauwen

Campingartiest
18 mei 2021
58
45
Naar aanleiding van het nieuws rond Tomorrowland willen we onze festivalgangers graag geruststellen.
De juiste veiligheidsprotocollen en juridische structuur zullen de komende weken verder duidelijk worden.

Pukkelpop en de stad Hasselt zijn al jaren hechte partners dus het spreekt voor zich dat we zeker voor deze editie in constant overleg staan om van het festival een veilige omgeving te maken.

Via een speciale taskforce of coronawerkgroep, gestuurd vanuit de bevoegde overheden, laat de festivalorganisatie zich vakkundig begeleiden richting augustus.
Bron: https://www.pukkelpop.be/nl/nieuws/pukkelpop-en-stad-hasselt-bevestigen-pkp21-gaat-door/37/
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Slipknot op PKP zou heel cool zijn. Maar kdenk niet dat dit in het PKP plaatje past, spijtig genoeg.

Is nochtans de reden waarom ik graag naar pkp ga, uurtje metal, uurtje techno, uurtje indie, uurtje rap, uurtje ..., uurtje ... ,...
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Dochter Chokri is de voorbije dagen op social media wel heel hard haar best aan het doen om Pukkelpop te hypen en het normaal te vinden dat ze verkopen zonder namen.
ik hoop vooral dat pukkelpop niet de richting van die dochter haar smaak uit gaat.
Nuja, is al voor groot stuk zo...
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
Slipknot op PKP zou heel cool zijn. Maar kdenk niet dat dit in het PKP plaatje past, spijtig genoeg.

Is nochtans de reden waarom ik graag naar pkp ga, uurtje metal, uurtje techno, uurtje indie, uurtje rap, uurtje ..., uurtje ... ,...

in 2000 stonden ze er al
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Vroeger had je ook een skate stage (een kleinere main stage met enkel metal/rock), en later ng die tent (naam vergeten). Dus het pkp van nu weet ik niet of het past. Maar nogmaals, laat maar komen! ?
The Shelter!

Sinds het verdwijnen daarvan is het voor mij afgenomen daar bij Pukkelpop. Juist die breedte was de kracht. Met het wegvallen van de metal is de keuze toch wat smaller geworden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken