Pinkpop, wat kan beter?

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.368
2.710
Podium weer omdraaien, Skydeck afschaffen, campingplek vooraf kopen afschaffen, Anouk vervangen en niet continu in de pers roepen welke acts je niet meer bij je festival vindt passen zou een mooi begin zijn.
Ik weet dat we het daar al over gehad hebben.
Maar ik snap nog steeds niet wat er mis is met dat Skydeck.

Is ie te opvallend? Te groot of wat eigenlijk? Op Graspop heb je al jaren een VIPtent aan de zijkant van het terrein ter hoogte van de Main Stage en ik denk niet dat iemand daar een probleem mee heeft?

Ik zie mezelf er niet snel een ticket voor kopen, in tegenstelling tot exclusieve campings als de Rock Village in Werchter (doet effectief wonderen qua nachtrust).
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

festilover

Nieuw lid
22 jun 2024
2
6
Is het normaal dat je op camping b moet slapen met geluid van de feesttent op standje gehoorbeschadiging? Ik vind het niet erg om wat mee te krijgen van het feestgedruis, en wat minder te slapen. Maar dat ik me ondanks oordoppen zorgen maak over mijn gehoor, gaat wat ver!
 

Reetveter

Nieuw lid
22 jun 2024
1
0
Is het normaal dat je op camping b moet slapen met geluid van de feesttent op standje gehoorbeschadiging? Ik vind het niet erg om wat mee te krijgen van het feestgedruis, en wat minder te slapen. Maar dat ik me ondanks oordoppen zorgen maak over mijn gehoor, gaat wat ver!
Camping A idem. Zogenaamd geen muziek meer na 1:00 maar het gedreun van camping B was de hele nacht te horen.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258
Is het normaal dat je op camping b moet slapen met geluid van de feesttent op standje gehoorbeschadiging? Ik vind het niet erg om wat mee te krijgen van het feestgedruis, en wat minder te slapen. Maar dat ik me ondanks oordoppen zorgen maak over mijn gehoor, gaat wat ver!
Idd 1 van mijn grootste ergernissen van afgelopen jaren. En is die feesttent eindelijk stil dan bedenken er een paar om 35x johnny cash achter elkaar te draaien tot 04:00.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.601
Idd 1 van mijn grootste ergernissen van afgelopen jaren. En is die feesttent eindelijk stil dan bedenken er een paar om 35x johnny cash achter elkaar te draaien tot 04:00.
Niks mis met 35 keer Johnny Cash!
 

klaagadvocaat

Playlistbediener
20 jun 2024
14
27
Mooi om te zien dat er een speciaal topic is om te klagen over PP - en verbeteringstips kan doorvoeren. Dit zegt eigenlijk genoeg. Na een festival hoor je niet te klagen, dat moet leuk zijn. Maar PP presteert het.
- WC rijen! Mens onterend. Geen festival in NL die dit zo slecht heeft georganiseerd.
- Bier rijen! Laat gewoon bier runners lopen - zie RW. Maak aparte bier bars, verkoop pitchers!
- Zondags echt te druk. Geïrriteerde mensen om je heen. 3 uren verder voor je plasje, muntje, drankje hebt gedaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken