Pinkpop, wat kan beter?

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Timmetje wrote:
Kinderrap bestaat trouwens voor zover ik weet nog niet.

Kinderrap is misschien overdreven, maar wat Lil Kleine maakt is wel duidelijk gericht naar een heel jong (tiener/puber)publiek.

Dat zou je denken! Ik dacht het ook, maar toen ik die docu zag (met concertbeelden) bleek dat helemaal niet eens zo te zijn. Er stonden een hoop mensen van tussen de 20 en 30 in het publiek en die konden het woord voor woord mee''rappen''.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
mattman wrote:

Timmetje wrote:
Kinderrap bestaat trouwens voor zover ik weet nog niet.




Kinderrap is misschien overdreven, maar wat Lil Kleine maakt is wel duidelijk gericht naar een heel jong (tiener/puber)publiek.

Dat zou je denken! Ik dacht het ook, maar toen ik die docu zag (met concertbeelden) bleek dat helemaal niet eens zo te zijn. Er stonden een hoop mensen van tussen de 20 en 30 in het publiek en die konden het woord voor woord mee”rappen”.

dat je iets mee kan zingen wil nog niet zeggen dat het kwalitatief goede muziek is.
ik ken ook de hele tekst van snow - informer , marco borsato - rood , zanger rinus - he marloes en rotterdam termination source - poing.

dat maakt het nog geen act die op pinkpop horen
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Timmetje wrote:

mattman wrote:

Timmetje wrote:
Kinderrap bestaat trouwens voor zover ik weet nog niet.


Kinderrap is misschien overdreven, maar wat Lil Kleine maakt is wel duidelijk gericht naar een heel jong (tiener/puber)publiek.


Dat zou je denken! Ik dacht het ook, maar toen ik die docu zag (met concertbeelden) bleek dat helemaal niet eens zo te zijn. Er stonden een hoop mensen van tussen de 20 en 30 in het publiek en die konden het woord voor woord mee”rappen”.

dat je iets mee kan zingen wil nog niet zeggen dat het kwalitatief goede muziek is.
ik ken ook de hele tekst van snow – informer , marco borsato – rood , zanger rinus – he marloes en rotterdam termination source – poing.

dat maakt het nog geen act die op pinkpop horen
Snow op Pinkpop, dat zou toch fantastisch zijn... :)))
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Timmetje wrote:

mattman wrote:

Timmetje wrote:
Kinderrap bestaat trouwens voor zover ik weet nog niet.


Kinderrap is misschien overdreven, maar wat Lil Kleine maakt is wel duidelijk gericht naar een heel jong (tiener/puber)publiek.


Dat zou je denken! Ik dacht het ook, maar toen ik die docu zag (met concertbeelden) bleek dat helemaal niet eens zo te zijn. Er stonden een hoop mensen van tussen de 20 en 30 in het publiek en die konden het woord voor woord mee”rappen”.

dat je iets mee kan zingen wil nog niet zeggen dat het kwalitatief goede muziek is.
ik ken ook de hele tekst van snow – informer , marco borsato – rood , zanger rinus – he marloes en rotterdam termination source – poing.

dat maakt het nog geen act die op pinkpop horen
Snow op Pinkpop, dat zou toch fantastisch zijn... :)))
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Timmetje wrote:

mattman wrote:

Timmetje wrote:
Kinderrap bestaat trouwens voor zover ik weet nog niet.


Kinderrap is misschien overdreven, maar wat Lil Kleine maakt is wel duidelijk gericht naar een heel jong (tiener/puber)publiek.


Dat zou je denken! Ik dacht het ook, maar toen ik die docu zag (met concertbeelden) bleek dat helemaal niet eens zo te zijn. Er stonden een hoop mensen van tussen de 20 en 30 in het publiek en die konden het woord voor woord mee”rappen”.

dat je iets mee kan zingen wil nog niet zeggen dat het kwalitatief goede muziek is.
ik ken ook de hele tekst van snow – informer , marco borsato – rood , zanger rinus – he marloes en rotterdam termination source – poing.

dat maakt het nog geen act die op pinkpop horen

Pinkpop boekt wat populair is, vandaar de naam.

Geloof me, als 1 van die acts (of soortgelijke acts) die jij noemt net zo'n hype/populariteit krijgt als b.v. een Lil Kleine, staan ze gewoon op Pinkpop. Of je het leuk vind of niet haha.
 

gordonshumway

Playlistbediener
19 dec 2018
17
2
Afgelopen jaar voor de eerste keer een dag geweest. Pearl Jam vrijdag.

Mijn puntje...….minder volk dat terrein opstouwen, het was afgeladen vol. Echt voetje voor voetje vooruit schuifelen en schuren vanaf Blaudzun naar de Main. Kostte je een minuut of 20. Voor grote mensen geen probleem, maar mensen die klein van stuk zijn zien alleen ruggen, en oksels. IK zag bij een paar mensen lichte paniek opkomen toen het te lang duurde.
 

lieveheld

Nieuw lid
11 jan 2019
1
0
De camping (dat is camping A) was ooit een avontuurlijke plek waar je een hoop paradijsvogels bij elkaar kon ontmoeten voor een drankje, gewaagd gesprek of een dansje. Inmiddels is de camping veranderd in een keurig rustoord. Veel te vroeg maant de organisatie de festival bezoeker tot nachtrust. Waar er voorheen in de sporthal nog een programma werd geboden als alternatief op de spontane buitenparty, werd er afgelopen jaar niets geboden voor de festival bezoeker die nog even de voetjes van de vloer wilde bewegen.
Nu begrijp ik dat die lui uit Valkenburg graag een programma zouden willen bieden, is het wel zaak dat de organisatie deze behoeft onderkent.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Inmiddels is de camping veranderd in een keurig rustoord. Veel te vroeg maant de organisatie de festival bezoeker tot nachtrust.

Wordt er letterlijk gezegd door de campingstaf dat je minder luid moet zijn?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.811
Ook een hekelpunt...

Niet dat ik er in ga of wat dan ook. Maar dat mini reuzenradje... wtf. Vervang dat eens voor een mooie reuzenrad op de achtergrond. Altijd mooi om te zien als "achtergrond".
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken