Pinkpop 2027

Wanneer speelden ze voor het laatst in de Arena?
Ik wilde net zeggen; volgens mij was ik er de laatste keer dat ze daar stonden. En dat is 13 jaar geleden nu.
Het zat niet vol, maar ze hadden toen ook de uitverkochte ziggo al aangedaan in het najaar ervoor.
pakweg 60.000-70-000 in een half jaar is niet verkeerd denk ik.

Inmiddels 13 jaar terug, maar zet ze weer op het Malieveld, en het verkoopt uit.

Zal voor velen niet verfrissend genoeg zijn, maar Nbt - Muse - Pearl Jam zou voor mij een droom bovenkantje zijn!

Zelf hoop ik op:
NBT - Sam Fender - Pearl Jam
MGK - War On Drugs - Turnstile
Met die programmering koop ik direct een kaartje!
Hoe zit het eigenlijk met U2? Er wordt een Europese tour verwacht. Maar doen die überhaupt nog festivals?
Als Pinkpop die binnenhaalt, is die dag ongeacht de rest van het programma sowieso meteen uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Met die programmering koop ik direct een kaartje!
Hoe zit het eigenlijk met U2? Er wordt een Europese tour verwacht. Maar doen die überhaupt nog festivals?
Als Pinkpop die binnenhaalt, is die dag ongeacht de rest van het programma sowieso meteen uitverkocht.
U2 gaat geen festivals doen, die kunnen elke venue in Europa met gemak uitverkopen.

Sombr doet komende zomer toch festivals! Begin juli staat ’ie op NOS Alive. Denk dat we Sombr dus toch niet van ons lijstje hoeven te strepen?

Heb mijn vorig lijstje eens geupdate....

Vrijdag: Nothing But Thieves - Fred Again.. (wel als afsluitende spot) - Fontaines D.C. - Keane

Zaterdag: Mumford ans Sons - sombr - Lola Young - The Opposites

Zondag: Pearl Jam - Blink 182 - Turnstile - Within Temptation

• Leuk
Waarderingen: neus
Vrijdag: Nothing But Thieves - Fred Again.. (wel als afsluitende spot) - Fontaines D.C. - Keane
Ik hoop echt heel erg dat Fontaines D.C. niet op Pinkpop staat, maar als een headliner op BKS of Lowlands.

Sombr doet komende zomer toch festivals! Begin juli staat ’ie op NOS Alive. Denk dat we Sombr dus toch niet van ons lijstje hoeven te strepen?
Zou inderdaad een hele logische boeking zijn voor Pinkpop. Dit jaar op Lowlands gestaan op een (verdiende) mooie spot, dus die zou volgend jaar wel is naar Pinkpop kunnen gaan.

Ik hoop echt heel erg dat Fontaines D.C. niet op Pinkpop staat, maar als een headliner op BKS of Lowlands.
Ik hoop juist heel erg dat Pinkpop namen als Fontaines D.C. en dergelijke durft te boeken voor hogere spots zoals afluiter op Noord komend jaar, al is het alleen maar om de headliner-pool wat breder te houden voor in de toekomst

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik hoop juist heel erg dat Pinkpop namen als Fontaines D.C. en dergelijke durft te boeken voor hogere spots zoals afluiter op Noord komend jaar, al is het alleen maar om de headliner-pool wat breder te houden voor in de toekomst
Ja, voor de Pinkpop gangers hoop ik het ook (ga er zelf denk ik niet zo snel meer naar toe), maar mijn gevoel zegt dat een Fontaines D.C. als headliner op een BKS een stuk beter aansluit bij het publiek dan Fontaines D.C. op Noord op Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: SmittyBacall
Waarom zou Pinkpop Fountaines DC niet durven boeken? Die maken wat mij betreft behoorlijk toegangkelijke muziek. Op welke spot ze komen te staan zal dan gewoon afhangen van de populariteit, maar qua betreft zou het op pinkpop echt niet uit de toon vallen lijkt me.

Heb mijn vorig lijstje eens geupdate....

Zaterdag: Mumford ans Sons - sombr - Lola Young - The Opposites

Zondag: Pearl Jam - Blink 182 - Turnstile - Within Temptation
Waar kan ik tekenen? Dit zou echt een lekker lijstje zijn met eindelijk Within Temptation weer eens op Pinkpop. Tijdens Fred Again kan ik vast in het voorvak van NbT gaan staan ;)

Waarom zou Pinkpop Fountaines DC niet durven boeken? Die maken wat mij betreft behoorlijk toegangkelijke muziek. Op welke spot ze komen te staan zal dan gewoon afhangen van de populariteit, maar qua betreft zou het op pinkpop echt niet uit de toon vallen lijkt me.
Omdat Pinkpop de laatste jaren nou niet echt veel 'alternatieve' headliners heeft geboekt, maar toch eerder terugvalt op namen die er vaker hebben gestaan. Voor zover ik kan herinneren heeft Fontaines D.C. er ook nog niet gestaan, terwijl daar de laatste jaren ook wel mogelijkheden voor zijn geweest lijkt me

Omdat Pinkpop de laatste jaren nou niet echt veel 'alternatieve' headliners heeft geboekt, maar toch eerder terugvalt op namen die er vaker hebben gestaan. Voor zover ik kan herinneren heeft Fontaines D.C. er ook nog niet gestaan, terwijl daar de laatste jaren ook wel mogelijkheden voor zijn geweest lijkt me
Wel bijzonder eigenlijk dat een band als Fontaines D.C. nog nooit op Pinkpop heeft gestaan, terwijl ze al twee keer op Lowlands hebben gestaan.
Qua genre past het denk ik prima bij Pinkpop, ik weet alleen niet helemaal of ik het zie werken op een hoge spot op Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: SmittyBacall
Wel bijzonder eigenlijk dat een band als Fontaines D.C. nog nooit op Pinkpop heeft gestaan, terwijl ze al twee keer op Lowlands hebben gestaan.
Qua genre past het denk ik prima bij Pinkpop, ik weet alleen niet helemaal of ik het zie werken op een hoge spot op Pinkpop.
Ik zie dat eigenlijk wel werken. Zowel als Noord afsluiter als Zuid sub. Waarom niet?

Denk inderdaad dat als ze de komende jaren op pinkpop komen het dit jaar wel een mooie kans was geweest aangezien ze nu nog noord afsluiter of sub kunnen zijn maar verwacht het niet met hun tour schema met dat ze 18 en 19 juni in Italië zijn

Users who are viewing this thread