Pinkpop 2027

Als ik Pinkpop zou zijn, zou ik me qua headliners niet te veel wagen aan de extremen. Dus niet te poppy en ook niet te heavy. Die kunnen wel weggezet worden in de subs (zoals bijv. Korn/ Zara Larsson/Tate) en het dagprogramma. Volgens mij wil PP ook vooral weekenders aantrekken en die met z’n allen naar de headliner laten kijken. Dan moet je dus 3 mainstream headliners hebben die de meerderheid van je publiek wel kan waarderen. Dat gezegd hebbende, gok ik op:

Head: Nothing But Thieves/Sam Fender – Pearl Jam – Billie Eilish

Subs: Fontaines DC of QotSA – Raye, Olivia Dean of Gracie Abrams – Noah Kahan of Alex Warren

Daar zitten best wel een paar namen tussen die niet uit de aloude rockvijver komen, maar wel voor ieder wat wils te bieden hebben. Daarnaast zie ik Madonna ook nog wel gebeuren (maar lijkt me qua kwaliteit geen goede keuze).

Depeche Mode, The War on Drugs, The Killers, Bastille en the Prodigy zou ik persoonlijk ook graag (weer) eens een keer op Pinkpop willen zien. En Sam Fender en Pearl Jam ook heel graag.

Laatst bewerkt:
Niet meteen de headliners, maar de undercard (Stage4 en Tent) vind ik minstens net zo belangrijk dus ik hoop hier wat van terug te zien volgend jaar op Pinkpop:

TTSSFU
Overpass
Basht.
Geese
M60
Wunderhorse
Crown Lands
NewDad
Somebody's Child
Mên An Tol
Swim School
Bottle Rockets

Ben benieuwd naar jullie toevoegingen

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en RimkoW
Niet meteen de headliners, maar de undercard (Stage4 en Tent) vind ik minstens net zo belangrijk dus ik hoop hier wat van terug te zien volgend jaar op Pinkpop:

TTSSFU
Overpass
Basht.
Geese
M60
Wunderhorse
Crown Lands
NewDad
Somebody's Child
Mên An Tol
Swim School
Bottle Rockets

Ben benieuwd naar jullie toevoegingen
Voor mij ook zeker Wunderhorse en Somebody's Child
Verder
- Silversun Pickups
- Sons Of The East
- Gang Of Youths
- Balancing Act
- The Slow Readers Club
- Florence Road
- Amble
- 16 Horsepower
- Black Berry Smoke
- Big Special

Zo kan ik wel even doorgaan.. 😊

Voor mij ook zeker Wunderhorse en Somebody's Child
Verder
- Silversun Pickups
- Sons Of The East
- Gang Of Youths
- Balancing Act
- The Slow Readers Club
- Florence Road
- Amble
- 16 Horsepower
- Black Berry Smoke
- Big Special

Zo kan ik wel even doorgaan.. 😊
Somebody's Child, daar had ik afgelopen editie al op gehoopt, dus ja ❤️!
Sons of the East, jaaaa ❤️!
The Slow Readers Club, jaaa heel graag.
Wunderhorse, jaa
Eigenlijk al jullie suggesties wel @degrotegeneraal en @brutus257! Lekkere lijstjes (y)(y)

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal
Heb niet genoeg inzicht in mogelijke festival tours, maar
Soapbox
Lambrini Girls
English Teacher
Somebody's Child
The Scratch
Marathon
Bartees Strange
Been Stellar
Mk.Gee

• Leuk
Waarderingen: DaryllPPLocal
Waarom gokken ZOVEEL mensen eigenlijk constant op Billie Eilish? Ze heeft geen nieuw album uit of aangekondigd, ze heeft vorig jaar een mega wereld tour gemaakt en dit jaar een tour film released in de bioscoop.. leg uit

Users who are viewing this thread