Pinkpop 2027

Willekeurige namen van wat er zo in me op komt - Lewis Capaldi, Dermot Kennedy, Noah Kahan, Mumford & Sons, Don Broco, Holding Absence, Young the Giant, Violet Grohl, Evanescence, Myles Smith, Nothing But Thieves, Basht. (gewoon een line-up voorspelling, niet per se headliner natuurlijk).
 
Sam Fender - The Killers - Fontaines DC
Billie Eilish - Noah Kahan- Snow Patrol
Maroon 5 - The Streets - Ricky Martin

Lekker random
 
vrij.: Dua Lipa of Billie Eilish
zat : Metallica of Pearl Jam
zon.: U2

Ja, er zijn geruchten dat U2 volgend jaar in de zomer Europa aan doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Madigan
Wat heerlijk om vanaf het begin een Pinkpop Forum mee te maken! Wat was de datum waarop vorig jaar de eerste namen bekend gemaakt werden?
 
Wat heerlijk om vanaf het begin een Pinkpop Forum mee te maken! Wat was de datum waarop vorig jaar de eerste namen bekend gemaakt werden?
24 november, dus we hebben wel even om onze mening of onze voorspellingen zonder gêne te spuien en zonder flauw oordeel 😉
 
  • Geweldig
Waarderingen: kevinsch
Mijn voorspelling (gebaseerd op niks)
Billie Eilish - Noah Kahan - London Grammar - Ethal Cain - Blood Incantation
Radiohead - The Kooks - Lola Young - Mac De Marco
Arctic Monkeys - Bastille - Blink 182 - Nick Cave
 
De headliners ga ik nog over nadenken.

Maar kunnen we please deze band (net ontdekt, meest weirdo ontdekking ooit op muziekgebied), niet in de tent zetten?

 
  • Haha
Waarderingen: kevinsch
@Bassie78 ben nu wel benieuwd naar de informatie van je maatje!! En weet je ook de bezoekersaantallen van afgelopen editie? ;)
Phoe wat een nieuwsgierigheid 😆

Bezoekers aantallen was de vrijdag rond de 49k zaterdag rond de 60k en zondag rond de 61k! Ze mogen zeer tevreden zijn!

2 headliners zijn al geboekt en 1 nog steeds in onderhandeling! Kan alvast “exclusief” verklappen dat we 1 headliner gaan krijgen die vaker op Pinkpop stond maar nog nooit als headliner en de andere die vaker op Pinkpop stond als headliner!

Dan ga ik op deze info voorlopig wagen aan:
- Nothing But Thieves
- Pearl Jam

Derde gok ik op Sabrina Carpenter

En nu moest ik hem tot en met september met rust laten 🤣
 

Users who are viewing this thread