Pinkpop 2026

Wij komen rond 13.00 aan op Limburgerhof. Over 3 weken om deze tijd zitten we daar lekker voor de tent wat te eten met een lekker koud biertje.

Voordeel van Limburgerhof plek met stroom. Echt weer super veel zin in weekendje Pinkpop
Hoe is de Limburgerhof? Overprised voor een stuk weiland en halfgare toiletten of écht wel goede en nette campingfaciliteiten? Voor 2027 overwegen mijn vriendin en ik een weekend Pinkpop, maar zijn die feestcampings wel een beetje zat... Maar we vinden Glamping wel erg duur worden.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Hoe is de Limburgerhof? Overprised voor een stuk weiland en halfgare toiletten of écht wel goede en nette campingfaciliteiten? Voor 2027 overwegen mijn vriendin en ik een weekend Pinkpop, maar zijn die feestcampings wel een beetje zat... Maar we vinden Glamping wel erg duur worden.
Absoluut geen halfgare toilet voorzieningen.
Er loopt iemand de hele dag bij, om het te onderhouden.
Ontbijt service, een bar, frietkraam, afterparty en busvervoer naar PP.

Bevalt ons uitstekend.

Absoluut geen halfgare toilet voorzieningen.
Er loopt iemand de hele dag bij, om het te onderhouden.
Ontbijt service, een bar, frietkraam, afterparty en busvervoer naar PP.

Bevalt ons uitstekend.
Precies dat helemaal mee eens. Veel schone toiletten en gratis douches. Een frietkraam die tot laat open is en gewoon super gezellig en stuk ruimere plekken en veel minder rumoerig dan Pinkpop campings.

Ik zeg doen.

• Leuk
Waarderingen: Heemstock1
Hier toch ook maar even een spoorboekje. Nog best wat clashes en must sees waardoor ik wat moet skippen. En moeten af en toe ook nog eten 🤔

Vrijdag:
Sleep Theory
lastige clash met Pretty Reckless
The Pretty Reckless
Balu Brigada ook leuk misschien stukje
The vaccines
Buffalo Traffic Jam
Kingfisher absolute must see in voorvak
The Beaches
Electric Calboy
Teddy swims

Voilá
Twenty One Pilots

Zaterdag:
Giant Rooks

Hang Youth
Lauren Spencer Smith
HAEVN
Susan en Freek
The Haunted Youth

Franz Ferdinand
IDLES
Editors
Halsey
The Cure

Of dit allemaal gaat lukken achter elkaar te zien is maar de vraag.

Zondag:

Dadi Freyr
Hoogmis van ‘t zuiden

White Lies
absolute must see in voorvak
Good Neighbours gaat ‘m niet worden waarschijnlijk door must see White Lies
Tom Morello
Max Mcnown
Yungblud

Ben Nellis
Di-Rect
Foo Fighters absolute must see

We gaan zien wat er van spoorboekje terecht komt, wordt hoe dan ook weer te gek en heb er super veel zin in.

Hier toch ook maar even een spoorboekje. Nog best wat clashes en must sees waardoor ik wat moet skippen. En moeten af en toe ook nog eten 🤔

Vrijdag:
Sleep Theory
lastige clash met Pretty Reckless
The Pretty Reckless
Balu Brigada ook leuk misschien stukje
The vaccines
Buffalo Traffic Jam
Kingfisher absolute must see in voorvak
The Beaches
Electric Calboy
Teddy swims

Voilá
Twenty One Pilots

Zaterdag:
Giant Rooks

Hang Youth
Lauren Spencer Smith
HAEVN
Susan en Freek
The Haunted Youth

Franz Ferdinand
IDLES
Editors
Halsey
The Cure

Of dit allemaal gaat lukken achter elkaar te zien is maar de vraag.

Zondag:
Dadi Freyr
Hoogmis van ‘t zuiden

White Lies absolute must see in voorvak
Good Neighbours gaat ‘m niet worden waarschijnlijk door must see White Lies
Tom Morello

Max Mcnown
Yungblud

Ben Nellis
Di-Rect
Foo Fighters absolute must see

We gaan zien wat er van spoorboekje terecht komt, wordt hoe dan ook weer te gek en heb er super veel zin in.
Ik zie over het algemeen veel raakvlakken met ons spoorboekje.
Op zaterdag tussen HAEVN en Suzan en Freek zit een gat van 1uur, dit gebruiken wij om op het gemak te eten en zullen dan ergens later op de avond nog ergens een snelle snack ofz nuttigen. Dus daar zou je eventueel een momentje van rust kunnen plannen.

Op zondag hebben wij ook de Clash white Lies en Good Neighbours, maar gekozen om bij Royel Otis te gaan kijken ipv Tom Morello. Voor ons is dan ook het eet moment tussen White Lies/Good Neighbours en Royel Otis. Maar dat zou in principe ook moeten kunnen lukken tussen White Lies en Tom Morello voor jullie dan.

Op de vrijdag kan ik daarover geen tip geven helaas, ons spoorboekje loopt daar eigenlijk non stop door. De enige mogelijkheid voor ons is dan tijdens Buffalo Traffic Jam, dus kijken/luisteren en eten tegelijkertijd.

Maar het is een mooi spoorboekje wat jullie hebben.🤘🔥

• Geweldig
Precies dat helemaal mee eens. Veel schone toiletten en gratis douches. Een frietkraam die tot laat open is en gewoon super gezellig en stuk ruimere plekken en veel minder rumoerig dan Pinkpop campings.

Ik zeg doen.
Laatste vraag hierover: moet je tijdig reserveren voor een plek voor een tent met stroom? Of is er ruimte om de eerste namen in het najaar/winter af te wachten en pas dan te reserveren?

Laatste vraag hierover: moet je tijdig reserveren voor een plek voor een tent met stroom? Of is er ruimte om de eerste namen in het najaar/winter af te wachten en pas dan te reserveren?
Heb zelf 26/11 vorig jaar gereserveerd. Zo rond januari reserveren kan nog prima denk ik. Als je reserveert moet je wel een aanbetaling doen. Dit omdat mensen vroeger reserveerde maar vaak toch niet kwamen.

Dacht dit jaar in maart/april te lezen op site dat plekken met stroom niet meer beschikbaar waren.

• Leuk
Waarderingen: Heemstock1
Ik zie heel weinig Wet Leg voorbij komen hier. Ga die zeker meepakken. En misschien een smaak ding maar Max McNown is toch een beetje de zoveelste singer songwriter met hetzelfde trucje
Wij zijn van de partij bij Wet leg. Eerst inderdaad getwijfeld om ook een stukje Max McNown mee te nemen, maar voor mijn vriend zal dat denk ik net te zoetsappig zijn verwacht ik zo. Dus toch alleen voor Wet leg gekozen. Om daarna ook een goede plek bij Yungblud te hebben.

• Leuk
Waarderingen: Matjes
Wij zijn van de partij bij Wet leg. Eerst inderdaad getwijfeld om ook een stukje Max McNown mee te nemen, maar voor mijn vriend zal dat denk ik net te zoetsappig zijn verwacht ik zo. Dus toch alleen voor Wet leg gekozen. Om daarna ook een goede plek bij Yungblud te hebben.
Vooraan bij YUNGBLUD staat toch wel hoog op mijn wensenlijstje of zo als de meesten van jullie zeggen:"Spoorboekje"

Maar Wet Leg missen is ook weer zoiets, dat betekend wel dat ik onderweg vertraging oploop.
Met een grote kans dat de zaak ontspoort en ik niet tijdig op plaats van bestemming aankom.

Tja, dan kan ik natuurlijk wel Di-Rect overstappen op Fat Dog en mijn aansluiting pakken bij de Foo Fighters.

Nou en dan zijn we voorlopig wel uitgerangeerd.

• Leuk
Vooraan bij YUNGBLUD staat toch wel hoog op mijn wensenlijstje of zo als de meesten van jullie zeggen:"Spoorboekje"

Maar Wet Leg missen is ook weer zoiets, dat betekend wel dat ik onderweg vertraging oploop.
Met een grote kans dat de zaak ontspoort en ik niet tijdig op plaats van bestemming aankom.

Tja, dan kan ik natuurlijk wel Di-Rect overstappen op Fat Dog en mijn aansluiting pakken bij de Foo Fighters.

Dat scheelt wel een stuk voor mij ja. Ik ga voor een goede plek bij Wet Leg. De keer dat ik Yungblud zag vond ik hem 3x niks. Kan na Wet Leg dus op mn gemak naar Fat Dog en Foo Fighters

Hier staat Yungblud ook hoog op het wensenlijstje, in het voorvak zal het hem voor ons niet worden ben ik bang (vriend lief, weet niet of hij zo lang kan blijven staan. Blessure aan de heup en knie) maar hoop dan toch wel met achter de hekken te kunnen staan.
Als we van Fat Dog en Di-Rect allebei een stukje zien is dat prima. Foo Fighters vooraan wordt hem ook niet voor mij, ik kan daar niet zo goed tegen dat op elkaar gedrukt en geplakt. Als een blikje opgesloten sardientjes, daar wordt het mij te benauwd van. Maar een goed, fijn plekje is uiteraard wel gewenst.

Amnesty international is nu ook zichtbaar in de app, dus ik weet weer waar ik m'n hoedje op kan halen :)
Er zit nog niet zoveel schot in de zaak met de interactieve plattegrond.
Het is te hopen dat de blauwdruk voor de opbouw al wel gereed is.

Ook hierop het forum heerst lichte paniek. Niet vanwege het weer, de line-up of de prijs van een lauw biertje, maar vanwege één mysterie dat zelfs de meeste Pinkpopgangers wakker houdt: waar blijft de plattegrond van Pinkpop 2026?

Met nog geen drie weken te gaan zijn de theorieën inmiddels wilder dan het kapsel van Jan Smeets. Sommigen denken dat Tirsa en Ide de kaart nog met potlood inkleuren.
Misschien dat een verdwaalde stagiair per ongeluk de backstage, de wisselkassa en de patatkraam op exact dezelfde plek heeft gezet.

De opbouwploeg staat morgenochtend klaar met hekken, podia en honderden meters kabel. "We bouwen gewoon alvast iets", "Als de plattegrond straks komt, schuiven we het festival wel een paar meter op."

Het zal wel goed komen, want Pinkpop bestaat al langer dan sommige van jullie leven.
Over drie weken staat alles perfect op zijn plek, de vernieuwingen schitteren en niemand zal zich afvragen waar de kaart bleef.
Behalve die ene man, 'Joske' op camping B, die nog steeds overtuigd is dat de South stage dit jaar in Landgraaf-Zuid komt te staan.

Users who are viewing this thread