Pinkpop 2026

Ik zie dat er in de timetable wat verschuivingen waren, waardoor onder meer Buffalo traffic jam nu volledig samenvalt met de vaccines en niet langer met Kingfishr 🤔 Dat zou ik in ieder geval heel goed vinden.
Nog verschuivingen opgemerkt of leefde ik in de waan dat die volledig samenvielen? :p

The haunted youth lijkt mij ook iets vervroegd, ik dacht dat die meer overlap hadden met Franz ferdinand

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Ik zie dat er in de timetable wat verschuivingen waren, waardoor onder meer Buffalo traffic jam nu volledig samenvalt met de vaccines en niet langer met Kingfishr 🤔 Dat zou ik in ieder geval heel goed vinden.
Nog verschuivingen opgemerkt of leefde ik in de waan dat die volledig samenvielen? :p

The haunted youth lijkt mij ook iets vervroegd, ik dacht dat die meer overlap hadden met Franz ferdinand
Nee hoor THY stond altijd al van 17.00-18.00 uur en ook FF staat nog steeds op dezelfde tijd.

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Kleine vraag zo vlak voor Pinkpop. Ik ben zelf bezig met DrinkSync, een app die ik heb gemaakt omdat ik op festivals vaak merkte dat rondjes en gezamenlijke kosten snel onduidelijk worden.

Zeker nu je op veel festivals niet meer met munten betaalt, maar alles los met pin of mobiel afrekent, raak je met een groep al snel het overzicht kwijt. Wie betaalde welk rondje, wat moet nog verrekend worden en wie heeft eigenlijk het meeste voorgeschoten?

Met DrinkSync kun je rondjes en andere gezamenlijke uitgaven bijhouden, zodat je met je vriendengroep overzicht houdt over wie wat heeft betaald. Ook zitten er functies in om je vrienden makkelijker terug te vinden tijdens een festival.

Omdat Pinkpop morgen begint, ben ik benieuwd of er hier vriendengroepen zijn die de app tijdens het festival willen gebruiken of testen. Stuur me gerust een DM, dan stuur ik je de link en een promocode voor premium functionaliteiten voor de hele groep.

Ik ben vooral benieuwd naar eerlijke feedback. Werkt dit handig in de praktijk, missen jullie iets en zouden jullie dit vaker gebruiken bij festivals of avonden uit?

Allen veel plezier op PP
Ik wist dat de tijd snel ging. Maar zó snel dat morgen Pinkpop al begint... Phew!

On a serious note: zo'n apps bestaan toch al langer? Ik denk aan Splitwise bijvoorbeeld...

Heb het oude en nieuwe schema even vergeleken (vanwege mijn clashfinder) Volgens mij is het volgende gebeurd:

De setlist van Roxy Dekker is 10 minuten ingekort. Zij speelde eerst van 18:05 tot 19:05, en dat is nu 18:15 tot 19:05.

Vervolgens zijn alle acts op main stage en second stage (Zuid en Noord) die vóór Roxy Dekker geprogrammeerd staan, allen een kwartier naar achteren gezet. De hele reeks Natasha Bedingfield (South) - The Pretty Reckless (North) - The Vaccines (South) - Kingfishr (North) is dus 15 minuten later...

• Leuk
Waarderingen: elo
Heb het oude en nieuwe schema even vergeleken (vanwege mijn clashfinder) Volgens mij is het volgende gebeurd:

De setlist van Roxy Dekker is 10 minuten ingekort. Zij speelde eerst van 18:05 tot 19:05, en dat is nu 18:15 tot 19:05.

Vervolgens zijn alle acts op main stage en second stage (Zuid en Noord) die vóór Roxy Dekker geprogrammeerd staan, allen een kwartier naar achteren gezet. De hele reeks Natasha Bedingfield (South) - The Pretty Reckless (North) - The Vaccines (South) - Kingfishr (North) is dus 15 minuten later...
Zo heb je in principe wel nog een mooie plek om de north te openen, van 12:55 tot 13:55.
Neem aan dat ze niet weer onze fryske vriend uit de hoge hoed toveren, 3x in de afgelopen 4 keer is wel ff genoeg....

Deze week had de bekendmaking van de plattegrond moeten plaatst vinden maar is voorlopig even uitgesteld naar een nog onbekende data! Van wat ik begrepen heb van mijn maatje is dat er een “logistiek” probleem was dat opgelost moet worden!

Ook even gevraagt over de Limburgse act maar daar zegt ie niks over ook niet welke genre!

• Thinking
Waarderingen: elo en Timmetje

Users who are viewing this thread