Pinkpop 2026

Maar chillen op camping A gaat net iets minder lekker als je in de verte die eierbal van een Joost hoort 'performen'

Geintje natuurlijk. Als ze hem er extra bij zetten, alleen maar win-win. Al zou ik iets originelers kiezen dan weer diezelfde Joost...
Chillen op camping A is sowieso geen optie wanneer je geen (verplichte) groepsplek hebt aangeschaft...

Chillen op camping A is sowieso geen optie wanneer je geen (verplichte) groepsplek hebt aangeschaft...

Klopt. Blijft een slechte zaak, dat vaste camping A gangers hierdoor min of meer worden weggejaagd.

Wij staan zelf juist voor de eerste keer op camping A. Ons groepje bestaat dit jaar uit 6 man, en we kunnen pas op vrijdagochtend gaan. Dat verkleint de zekerheid op een mooie campingplek als je die niet van tevoren boekt. Maar we hadden een Pink Friday korting van meerder tientjes op elke weekendkaart. Opgeteld kon het er dus wel van af bij ons...

Klopt. Blijft een slechte zaak, dat vaste camping A gangers hierdoor min of meer worden weggejaagd.

Wij staan zelf juist voor de eerste keer op camping A. Ons groepje bestaat dit jaar uit 6 man, en we kunnen pas op vrijdagochtend gaan. Dat verkleint de zekerheid op een mooie campingplek als je die niet van tevoren boekt. Maar we hadden een Pink Friday korting van meerder tientjes op elke weekendkaart. Opgeteld kon het er dus wel van af bij ons...
Op de eerste plaats heel veel plezier! 🤟

Wij hebben met onze groep (vijftigers + kids) juist de keuze gemaakt om na ruim 30 jaar camping A de "overstap" te maken naar de Limburgerhof omdat camping A (in onze ogen) de laatste jaren steeds minder gastvrij is geworden.
- geen vrije plaatskeuze meer
- minder voorzieningen
- geen boodschappen meer toegestaan (afgezien van hetgeen je de eerste dag kunt slepen)

Zelf ga ik dus voor het eerst met vouwwagen naar PP, incl stroom toch stukje extra comfort :cool:

Van waar wordt in hemelsnaam nu weer Joost in het leven geroepen? Die gaat er gewoon een tijdje niet staan nu, wellicht in 2028 weer eens ofzo. Ik had hem eerlijk gezegd wel als Lowlands headliner verwacht, een spot die hem gegund is.
Krijg je dit jaar al bagger als New Wave als headliner voorgeschoteld en dan gun jij ze nog Joost. Jij hebt een hekel aan Lowlands of niet?

Krijg je dit jaar al bagger als New Wave als headliner voorgeschoteld en dan gun jij ze nog Joost. Jij hebt een hekel aan Lowlands of niet?
Ik zou Joost een logischere headliner voor Lowlands vinden dan pak 'm beet Muse, The Killers of de Foo's anno 2026.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Op de eerste plaats heel veel plezier! 🤟

Wij hebben met onze groep (vijftigers + kids) juist de keuze gemaakt om na ruim 30 jaar camping A de "overstap" te maken naar de Limburgerhof omdat camping A (in onze ogen) de laatste jaren steeds minder gastvrij is geworden.
- geen vrije plaatskeuze meer
- minder voorzieningen
- geen boodschappen meer toegestaan (afgezien van hetgeen je de eerste dag kunt slepen)

Zelf ga ik dus voor het eerst met vouwwagen naar PP, incl stroom toch stukje extra comfort :cool:
Wordt gezellig druk op uitverkochte Limburgerhof, zie je daar. Wij zijn er nu voor 4e keer. Met z’n 4en en lekker relaxt allemaal eigen tent en stroom. Precies wat je zegt dat beetje extra luxe. En vooral geen gezeik met eten en drinken meenemen.

• Metal!
Waarderingen: DenVaBe
Wordt gezellig druk op uitverkochte Limburgerhof, zie je daar. Wij zijn er nu voor 4e keer. Met z’n 4en en lekker relaxt allemaal eigen tent en stroom. Precies wat je zegt dat beetje extra luxe. En vooral geen gezeik met eten en drinken meenemen.
Ook de 30 daagse weersverwachting lijkt ons nu gunstig gestemd.
Boven gemiddeld warm en minder neerslag dan normaal.🥳🌞

Ook de 30 daagse weersverwachting lijkt ons nu gunstig gestemd.
Boven gemiddeld warm en minder neerslag dan normaal.🥳🌞

Overal waar ik kijk is het juist heel wisselvallig met ook wel wat regen. Maar goed ik geloof nog niks tot een paar dagen voor de tijd

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
Overal waar ik kijk is het juist heel wisselvallig met ook wel wat regen. Maar goed ik geloof nog niks tot een paar dagen voor de tijd
Is nog veel te vroeg om hierover iets te zeggen. Als ik zie hoe vaak buienradar/weeronline er naast zitten ,gewoon afwachten en fingers crossed.Editie '24 had alle 3 dagen ander weer.Dat is het risico,charme van open air.

Oké laat ik het anders formuleren:

🎪 Pinkpop '26 Weerbericht 🎸

Volgens de 30-daagse verwachting wordt Pinkpop 2026 een klassiek Nederlands festivalweekend:
’s ochtends zonnebrand, ’s middags poncho, en ’s avonds twijfel je of je bier of regenwater drinkt. 🌦️🍺

Vrijdag begint vriendelijk met een graadje of 22 en een zonnetje dat nét genoeg schijnt om iedereen te laten geloven dat het “dit jaar écht droog blijft”.
Zaterdag stijgt de temperatuur én de geur van nat gras, friet en zonnecrème richting tropische festivalwaarden. Kans op een bui: uiteraard precies tijdens je favoriete band.
Zondag wordt het typisch Limburgs survivallen: modder tot aan je enkels, maar tóch iedereen in glitter en zonnebril alsof Coachella in Landgraaf ligt.

Kortom:
☀️ Zonnebrand mee
🌧️ Poncho mee
👟 Oude schoenen mee
🎵 Stem kwijt raken gegarandeerd

Meteorologen noemen het wisselvallig. Pinkpopgangers noemen het sfeer. 🤘

Users who are viewing this thread