Pinkpop 2026

harry potter GIF

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Als ik er dan toch aan mijn haren word bijgesleept, wil ik best de Roxy fanclub van festileaks gaan voorzitten!!

Oh, en veel dank mij te linken aan Hermione!
Ik wist niet helemaal wie ik naast Timmetje moest zetten dus heb jullie maar genominieerd :)

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
@bassie ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat je maatje nog zei over dat er uiteindelijk toch geen south (1) en north (1) stage namen bij zijn gekomen?

Vind bij de stage 4 drop best een paar leuke zitten overigens
Uiteindelijk bleek van wat ik heb begrepen dat ze hebben afgezien van een noord en zuid naam (begin dit jaar) en dat ze uitsluitend nog stage 4 en tent namen geboekt!
De zuid en noord naam waren ook enkel NL acts! Welke dat kreeg hij niet te horen! Niks spannends dus 😬

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: Madigan en DennisvdBr
In de bijgewerkte Pinkpop-app staat The Cure niet in de line-up...
Beetje vreemd...
bij "ARTIESTEN" bij mij wel, bij "HOME" ook, maar in de zaterdag "LINE UP" idd niet

zie wel dat als je op de artiest klikt staat wel bij de andere de dag er bij, bij The Cure niet, denk dat dat de reden is dat deze niet doorfilterd naar zichtbaarheid in de zaterdag lineup

Ik krijg ook wel het idee dat @Bassie78 een bron heeft die wel echt dichtbij het vuur zit. In tegenstelling tot een hoop ander geroep dat wel eens plaatsvindt.

En ook voor insiders zal gelden dat alles heel veranderlijk is. In de loop van deze ochtend heb ik op werk al drie plannen gewijzigd.

Eind april kwam vorig jaar eveneens de timetable toch? Ben benieuwd of ze nog wat gekke fratsen uit hebben gehaald. Zoals een Soulwax op Noord ofzo haha.

Users who are viewing this thread