Pinkpop 2026

Ook niet zo heel enthousiast over deze laatste drop namen, Wodan Boys is opzich wel leuk, was vorig jaar op Lowlands iig wel een fijn feestje in de India.
Rest van de line-up was gelukkig voor de meeste al wel positief, maar er hebben wel is leukere stage 4 acts tussen gestaan.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Isabel van Gelder is wel leuk, maar ik denk dat ik hooguit misschien de zondag meepak.

Verder beetje jammer van die IJslandse songfestivalact (had dan IJsland geboekt ;)). Maar goed, ook nog wel een en ander dat ik niet ken, dus dat is ook wel leuk

Weinig spectaculairs maar toch wat leuke namen ter aanvulling. Buffalo Traffic Jam is wat mij betreft zeker een aanrader! Rest nog te ontdekken

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Nou, eerlijk is eerlijk: met de laatste toevoegingen is de zaterdag een dag geworden waarop ik meer wil zien dan afgelopen edities in een heel weekend: The Cure, Editors, Franz Ferdinand, IDLES, Soulwax, Triggerfinger, The Haunted Youth, Thijs Boontjes, Wodan Boys.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Nou, eerlijk is eerlijk: met de laatste toevoegingen is de zaterdag en dag geworden waarop ik meer wil zien dan afgelopen edities in een heel weekend: The Cure, Editors, Franz Ferdinand, IDLES, Soulwax, Triggerfinger, The Haunted Youth, Thijs Boontjes, Wodan Boys.
Is gewoon een prima dagje.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Als ik voor de zondag even de beschrijvingen lees van wat is toegevoegd, gaat die Spitz, Leila Lamb, Naft en (misschien) HotWax misschien nog de moeite zijn.

Tel daarbij Good Neighbours, Bente, Fat Dog, Wet Leg, Tom Morello, Royel Otis en met Yungblud/Foo Fighters een keurig laatste duo voor de main stage en ik vind die dag wel een ticket waard.

De zaterdag ook, maar dan ben ik verhinderd. De vrijdag blijft voor mij toch te mager.

Laatst bewerkt:
Naft is life heel vet. Soort Brass band die elektronische muziek maakt. Maken er echt een feestje van
Voila: beetje poppie en catchy, heel veel streams op spotify.
Linka Moja prima rock chick.
Young Yello best een grote Belgische rap naam.
Ben Ellis is een singer songwriter maakt wel lekkere catchy liedjes.
De rest ken ik niet maar dit zijn allemaal best wel prima namen.

Als ik voor de zondag even de beschrijvingen lees van wat is toegevoegd, gaat die Spitz, Leila Lamb, Naft en (misschien) HotWax misschien nog de moeite zijn.

Tel daarbij Good Neighbours, Fat Dog, Wet Leg, Tom Morello, Wet Leg, Royel Otis en met Yungblud/Foo Fighters een keurig laatste duo voor de main stage en ik vind die dag wel een ticket waard.

De zaterdag ook, maar dan ben ik verhinderd. De vrijdag blijft voor mij toch te mager.
Die zondag is zijn geld dubbel en dwars waard! Allemaal acts die hun shows uitverkopen.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Zit weer heel wat leuks tussen die ik graag als mijn spoorboekje het toestaat wil checken:
LEAP
Wodan Boys
Sofia Camara
Buffalo Traffic Jam
Die Spitz
Ecca Vandal
JERUB
Isabel van Gelder

Moet er ook nog een aantal luisteren, maar het wordt een heel vol programma!

Tel daarbij Good Neighbours, Bente, Fat Dog, Wet Leg, Tom Morello, Royel Otis en met Yungblud/Foo Fighters een keurig laatste duo voor de main stage en ik vind die dag wel een ticket waard.
@RickHuissen en dan kan zelfs di-rect daar niks aan veranderen ;).

Gaan deze namen nog een verschil maken in de ticketverkoop ? Of is de race gelopen ? Is buro PP/Mojo tevreden met de verkoop t.n.t. en/ of de focus op komend jaar richtten ?

Dadi Freyr, leuk man... was wel lachen in 2023
Thijs Boontjes lijkt me ook wel aardig, maar als die clashet met iest anders ga ik toch de keuze voor iets anders maken.
Verder nog niet heel warm van de nieuwe namen, benieuwd of de playlist daar komende tijd verandering in gaat brengen
Het heeft nog niet zo veel veranderd aan mijn must see's momenteel.

Verder, nog altijd tevreden met de Pinkpop 2026 lineup! worden mooie dagen

Users who are viewing this thread