Pinkpop 2026

13 nieuwe namen, dus weer tijd om deze playlist verder aan te vullen. Heb alvast ook mijn duit in het zakje gedaan met 3 extra toevoegingen 👀
Op naar het andere topic om de playlist van Pinkpop verder te spekken!
➡️ https://forum.festileaks.com/threads/de-pinkpop-2026-spotify-playlist-🤟.4120/

Laatst bewerkt:
Ik kijk wel met wat vraagtekens naar de poster van de zondag op social media.

Vrijdag subs: Teddy Swims & Sara Larsson
Zaterdag subs: Halsey & Editors
Zondag subs: Yungblud.

Di-rect staat in rijtje eronder samen met Jade, Royel Otis, Tom Morello, Wet Leg & White Lies.

Zou er voor de zondag geschoven zijn (Di-rect toch lager?) en kunnen we nog wat verwachten?

Di-rect staat in rijtje eronder samen met Jade, Royel Otis, Tom Morello, Wet Leg & White Lies.

Zou er voor de zondag geschoven zijn (Di-rect toch lager?) en kunnen we nog wat verwachten?

Ik zou dat HEEEEEL erg logisch vinden.

Ook gezien ik er echt vanuit ga dat er 21 acts per dag staan. Dan mist de zondag, met nu 14 namen bekend, nog 7 namen. Dat zijn dus per definitie niet allemaal stage 4 namen, want daar staan op een dag 5 acts op gepland. Zelfs al zou de zondag één act minder hebben, bijvoorbeeld omdat de Foo's een setlist van 2,5 uur blijken te hebben, komen er alsnog 6 namen bij, dus 5 voor stage 4, plus nog 1. Ik denk dat er nog 1 relatief grote zondagnaam bij moet komen, en dat gat op die zondagposter past perfect bij die gedachte.

We gaan het zien...

Ik ben niet echt een trouwe Pinkpop volger maar ik denk dat je wel een punt hebt? Op die posters lijken me dikgedrukt de Headliners Zuid + Noord, en de sub Zuid te staan.

Het was al een beetje een ongeloofwaardig verhaal van Di-rect (in Boulevard/Shownieuws)??

Ik zou dat HEEEEEL erg logisch vinden.

Ook gezien ik er echt vanuit ga dat er 21 acts per dag staan. Dan mist de zondag, met nu 14 namen bekend, nog 7 namen. Dat zijn dus per definitie niet allemaal stage 4 namen, want daar staan op een dag 5 acts op gepland. Zelfs al zou de zondag één act minder hebben, bijvoorbeeld omdat de Foo's een setlist van 2,5 uur blijken te hebben, komen er alsnog 6 namen bij, dus 5 voor stage 4, plus nog 1. Ik denk dat er nog 1 relatief grote zondagnaam bij moet komen, en dat gat op die zondagposter past perfect bij die gedachte.

We gaan het zien...
Vorig jaar kwam bij de laatste drop ook nog Dean Lewis erbij, die pakte ook nog gewoon de sub positie op zondag op de main stage.

Edit: Maar @elo gaf aan dat er alleen nog maar stage 4 namen bij komen

Vorig jaar kwam bij de laatste drop ook nog Dean Lewis erbij, die pakte ook nog gewoon de sub positie op zondag op de main stage.

Edit: Maar @elo gaf aan dat er alleen nog maar stage 4 namen bij komen

Ja dat las ik ook.

Dat had hij opgevangen zei hij. Nu weet ik natuurlijk niet hoe dat te interpreteren.

Ik kan me voorstellen dat als er bijvoorbeeld nog 17 namen bij komen, waarvan er 15 op stage 4 staan, dat je zo'n melding dan in zijn algemeenheid afdoet als "alleen de stage 4 drop komt nog"

Dus nogmaals: we zullen zien...

Mmh
Alhoewel de zondag behoorlijk stacked is, is mijn voorspelling voor die zondag: Kings of Leon.

Hebben een perfect gaatje in hun tourschema zitten voor die zondag...

Dat lijkt me naast de Foo Fighters + Yungblud toch wel iets te veel gevraagd. Misschien dat ze geen absolute headliner meer zijn, maar nog naast yungblud lijkt me overdreven.

Ik zou het wel gaaf vinden overigens ;)

• Leuk
Waarderingen: brutus257
De Prodigy zou er ook nog perfect tussen passen op de zondag.
Ik heb nog steeds de stille hoop dat zij in de laatste drop zitten.

Het was toch ergens aangekondigd dat Direct die hoge spot gaat innemen? Begrijp niet waarom mensen dan verwachten dat er nog iets tussen Yungblud en Direct komt. Is toch duidelijk dat dat niet het geval is? dan gaat men hopen op prodigy of KoL en krijg je straks een mainstage opener

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Timmetje
Ik zie er geen grote namen meer bijkomen. Volgens mij komt alleen Stage 4 er nog bij en spelen de Foo's een lange headlineset. Di-rect staan waar ze staan, anders hadden ze dat niet gezegd.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ik zie er geen grote namen meer bijkomen. Volgens mij komt alleen Stage 4 er nog bij en spelen de Foo's een lange headlineset. Di-rect staan waar ze staan, anders hadden ze dat niet gezegd.
Denk dat we die maar gewoon moeten accepteren. Fat Dog tijdens Di-rect in de tent gaat wel tof worden!

• Confetti
Waarderingen: ChrisV
Verwacht nog wel een mainstage naam op de zondag maar niet perse een grote internationale naam, die De Staat nog wel gebeuren.

Users who are viewing this thread