Pinkpop 2026

Als die namen nu terug te vinden zijn met foto op de site, dan mag je ervan uitgaan dat ze straks gewoon in de drop zullen zitten. Samen met nog heel wat meuk ongetwijfeld.

Dat voelt wel als een hele zware drop voor de tweede lichting. Zelf heb ik het gevoel dat we beter even voorzichtig kunnen zijn als ze dadelijk alleen Atoon en Bankzitters eruit gooien.
Kom op Bankzitters en Antoon als grootste namen, niet overdrijven...

Dat voelt wel als een hele zware drop voor de tweede lichting. Zelf heb ik het gevoel dat we beter even voorzichtig kunnen zijn als ze dadelijk alleen Atoon en Bankzitters eruit gooien.
Want we ervaren EC als een grote naam? Das toch prima in de tweede drop:

Halsey wel een grote naam erbij nog natuurlijk. EC, Morello en nu ook Jade lijken me ook gewoon kloeke namen voor in de midcard. Verwacht Jade op RW bijvoorbeeld als voorlaatste in de Barn.

Claimen overal een grote plek en zijn de laatste jaren enorm gegroeid. Het is niet 100% mijn smaak moet ik zeggen, maar een prima naam.

Is Sex Pistols nog ergens een optie?

Halsey wel een grote naam erbij nog natuurlijk. EC, Morello en nu ook Jade lijken me ook gewoon kloeke namen voor in de midcard. Verwacht Jade op RW bijvoorbeeld als voorlaatste in de Barn.
Ken haar niet, maar prima. Qua kleinere namen nog niets gevonden precies.

EC is best een grote naam, verkopen met gemak de RTM stage uit. zullen volgende tour gewoon in de ziggo dome staan
prima tweedelaatste/derdelaatste mainstage naam. voor minder zullen ze niet meer komen lijkt me

EC is best een grote naam, verkopen met gemak de RTM stage uit. zullen volgende tour gewoon in de ziggo dome staan
prima tweedelaatste/derdelaatste mainstage naam. voor minder zullen ze niet meer komen lijkt me
Show in de RTM was echt heel strak. Visueel, muzikaal. Groot feest. Prima toevoeging w.m.b.

Jade, Electric Callboy, Halsey, Triggerfinger, Tom Morello, Natacha Bedingfield dus al. Dat lijken me geen van allen stage 4 namen.

• On fire
Waarderingen: JohndeBever

Users who are viewing this thread