Pinkpop 2026

Over anderhalve week zeer waarschijnlijk de volgende rits aan namen. Vorig jaar zaten er toen ook een paar mooie Stage 4 namen bij. Benieuwd wat het nu gaat worden.
Ben ook zeer benieuwd wat daar nog uitrolt, heb al heel wat nieuwe namen voorbij zien komen die we wellicht op Stage 4 gaan zien.

Over anderhalve week zeer waarschijnlijk de volgende rits aan namen. Vorig jaar zaten er toen ook een paar mooie Stage 4 namen bij. Benieuwd wat het nu gaat worden.
Ja, wie o wie kunnen we nog verwachten?

Is the Prodigy nog een optie? Halsey, the Vaccines, Bastille, Somebody's Child, Amistat? Nog een classic act?
En qua Nederlandse namen? Namen als Typhoon, Boaz, Son Mieux, Lenny Monsou, Jack & the Weatherman, Hiigo?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78
Ah ja. Dat maakt de vroege eindtijd een stuk logischer. Misschien dan toch maar op zoek naar een andere locatie.
Wat is de eindtijd van Best Kept Secret, Awakenings en decibel outdour? Blijkbaar kan het wel bij de Beekse Bergen.

Ja, wie o wie kunnen we nog verwachten?

Is the Prodigy nog een optie? Halsey, the Vaccines, Bastille, Somebody's Child, Amistat? Nog een classic act?
The Prodigy is zeker nog een optie maar verwacht ze niet! Of ze moeten genoegen nemen dat ze in het licht spelen als noord afsluiter voor The Cure!

Alter Bridge zie ik ook nog als noord of sub optie

• Leuk
Waarderingen: Maria
The Prodigy is zeker nog een optie maar verwacht ze niet! Of ze moeten genoegen nemen dat ze in het licht spelen als noord afsluiter voor The Cure!

Alter Bridge zie ik ook nog als noord of sub optie
Misschien Alter Bridge bekend nadat ze de Ziggo eind februari doen. Daar zijn nog kaarten voor te krijgen namelijk.

Alter Bridge is toch geen sub of noord op Pinkpop, kom op. Sowieso niet een band die ze nog boeken lijkt me. Was leuk voor Bospop op die Volbeat dag.

Alter Bridge is toch geen sub of noord op Pinkpop, kom op. Sowieso niet een band die ze nog boeken lijkt me. Was leuk voor Bospop op die Volbeat dag.
Zie het wel gebeuren op de main om 18 uur zoals Inhaler vorig jaar. Die hadden ook een Ziggo Dome show in hetzelfde jaar als Pinkpop waardoor de aankondiging wat later kwam. Die Ziggo verkoop was vgm ook niet al te best?

• Leuk
Waarderingen: elo
Omdat ik hier de naam Alter Bridge nog vaak zie passeren en dan zag dat ze een nieuw album hebben uitgebracht, heb ik me voorgenomen om dat vandaag eens te beluisteren. Want ken de band (nog) niet bij naam 🙈

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zou Alter Bridge wel een mooie naam erbij maar verwacht ook wel wat nieuwere namen nu is dat alleen nog bij vrijdag. Hopelijk volgende week weer een mooi lijstje namen.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Zou er dit jaar nog een gouden tip uitvraag komen, of had dat dan al geweest moeten zijn?

Heb deze even uit het RW topic gehaald. Zou dit ook nog wat zijn voor PP? Hij heeft inprincipe wel een plekje vrij, maar weet niet of hij echt graag festivals aan doet. Geen NL datum dus vandaar dat ik het hier plaats.

Bijlagen

• 1768291990268.png
    1768291990268.png
    453,2 KB · Weergaven: 95
Omdat ik hier de naam Alter Bridge nog vaak zie passeren en dan zag dat ze een nieuw album hebben uitgebracht, heb ik me voorgenomen om dat vandaag eens te beluisteren. Want ken de band (nog) niet bij naam 🙈
En het bevalt me wel! Heb het wel niet zo voor het genre, vind dit nogal wat wannabe rock met die zang en overdreven gitaarsolo's soms, maar steady album. Vind je het heel gek om te zeggen dat ik Maneskin hetzelfde genre vind, maar de moderne versie ervan? Zolang ze geen afsluiter zijn van een podium vind ik het prima, vond ik ook van Maneskin in 2024 maar helaas toen wel... 😝

EDIT: Is wel meer rock-georiënteerd dan Maneskin. Heb al metalcore invloeden gehoord, alsook wat country (?) Maar zeker geen pop

Laatst bewerkt:
Blackbird, zowel het album als nummer (wat een klassieker is), zou ik mee beginnen.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en HaaEll
En het bevalt me wel! Heb het wel niet zo voor het genre, vind dit nogal wat wannabe rock met die zang en overdreven gitaarsolo's soms, maar steady album. Vind je het heel gek om te zeggen dat ik Maneskin hetzelfde genre vind, maar de moderne versie ervan? Zolang ze geen afsluiter zijn van een podium vind ik het prima, vond ik ook van Maneskin in 2024 maar helaas toen wel... 😝

EDIT: Is wel meer rock-georiënteerd dan Maneskin. Heb al metalcore invloeden gehoord, alsook wat country (?) Maar zeker geen pop
Ik vind het totaal niet hetzelfde maar bij het nieuwste album kan ik als ik heel erg mijn best doe het nog wel ergens zien. Blackbird is inderdaad een betere representatie van hun kunnen. One Day Remains (album) en Metalingus (single op dat album) is het bekendste album/nummer en zul je waarschijnlijk wel kennen.

Ik vind het totaal niet hetzelfde maar bij het nieuwste album kan ik als ik heel erg mijn best doe het nog wel ergens zien. Blackbird is inderdaad een betere representatie van hun kunnen. One Day Remains (album) en Metalingus (single op dat album) is het bekendste album/nummer en zul je waarschijnlijk wel kennen.
One Day Remains - Open your Eyes, Metalingus en In Loving Memory
Fortress - Cry of Achilles en Addicted to Pain
ABIII - Ghost of Days Gone By
Blackbird - Watch over You en Blackbird

Dit is in mijn optiek hun bekendste werk...

Users who are viewing this thread