Pinkpop 2026

Ding is ook wel dat Direct echt overal en nergens te zien is wat het minder exclusief maakt en minder interessant ook. Van bevrijdingsfestival tot Paaspop en alles ertussenin. Dat heb je met bands als Within Temptation of Oscar and the Wolf niet.

Ding is ook wel dat Direct echt overal en nergens te zien is wat het minder exclusief maakt en minder interessant ook. Van bevrijdingsfestival tot Paaspop en alles ertussenin. Dat heb je met bands als Within Temptation of Oscar and the Wolf niet.
Dit bedoel ik, je blijft maar zuigen over DI-RECT, blijkbaar is de rest van de line-up wel goed en kan je daar niet negatief over zijn!

Had gehoopt dat Teddy Swims me meer zou overtuigen bij het inluisteren, maar gebeurt niet helemaal. Heeft de beste man wel een goede live reputatie dat kan helpen? 🙏

Dit bedoel ik, je blijft maar zuigen over DI-RECT, blijkbaar is de rest van de line-up wel goed en kan je daar niet negatief over zijn!
Ik heb ook wel het idee dat dit het enige topic is waar mensen redelijk snel op hun pik getrapt zijn als er feedback of iets negatief over Pinkpop gezegd wordt. En het is nou eenmaal een heel groot festival met een flinke voorgeschiedenis, dus heb je ook automatisch meer meningen. Zeker als je meerdere Nederlandse festivals hebt bezocht in je leven is er toch wel het één en ander aan te merken op een festival als Pinkpop.

Ik heb ook wel het idee dat dit het enige topic is waar mensen redelijk snel op hun pik getrapt zijn als er feedback of iets negatief over Pinkpop gezegd wordt. En het is nou eenmaal een heel groot festival met een flinke voorgeschiedenis, dus heb je ook automatisch meer meningen. Zeker als je meerdere Nederlandse festivals hebt bezocht in je leven is er toch wel het één en ander aan te merken op een festival als Pinkpop.
Ik heb ook echt wel wat op en aanmerkingen op PP hoor en heb al vele andere festivals mogen beleven, maar er zijn hier een paar users die er een sport van maken om negativiteit rondom PP te creëren en dat vind ik niet terecht.

Toen werd trouwens ook wel duidelijk dat de tweede stage van LL te klein was voor hem, wat was het toen druk zeg. Zal op Pinkpop ook wel een aardig gevuld veld opleveren.
Ik stond toen in een bijna lege tent voor The Lathums. Goede verhalen gehoord van degene die wel bij Teddy Swims stonden, dus ga deze keer wel kijken

Ik moest de line-up even laten bezinken. Moet eerlijk zeggen ik dat ik mezelf er best zou vermaken. Helaas zijn de afsluiters niet mijn ding, en zeker niet van de zoon.

Ik vind de aangeboden extra's wel erg ingewikkeld. Als ik alles optel wordt het prijzig: want de afstand naar camping B is gewoon te ver, dus dan komt er nog 175euro bij voor een groepsplek op Camping A en 67,20euro voor parkeren op P1 🤷‍♂️ .

Ik vind trouwens de optie Camping C met een huurfiets (40euro) wel een mooie oplossing!

• Leuk
Waarderingen: thedude182
Ik heb vandaag de laatste 12 pagina's nog niet gelezen, maar wel nog een loyalty code voor de liefhebber.

Is vergeven!

Laatst bewerkt:
Ik moest de line-up even laten bezinken. Moet eerlijk zeggen ik dat ik mezelf er best zou vermaken. Helaas zijn de afsluiters niet mijn ding, en zeker niet van de zoon.

Ik vind de aangeboden extra's wel erg ingewikkeld. Als ik alles optel wordt het prijzig: want de afstand naar camping B is gewoon te ver, dus dan komt er nog 175euro bij voor een groepsplek op Camping A en 67,20euro voor parkeren op P1 🤷‍♂️ .

Ik vind trouwens de optie Camping C met een huurfiets (40euro) wel een mooie oplossing!
Ik denk dat de insteek van de nieuwe directie is dat ze toe willen naar een echt driedaags festival en daarom de aangeboden extra's voor dagkaartkopers niet te aantrekkelijk willen maken. Al zul je dan ook je programma iets anders moeten insteken (minder afhankelijk van de headliner en meer investeren in de breedte en diepte van je programma). Daar hebben ze dit jaar voor mijn gevoel een goed begin mee gemaakt.

Sinds '22 neem ik ieder jaar één van mijn drie kinderen van donderdag t/m maandag mee naar pinkpop.
Van muziek genieten tot feestvieren op B wanneer het weer licht wordt.
Grote namen en alleen maar namen die ik leuk vind zijn dan niet altijd belangrijk.
Herinneringen maken wel, want op zondagavond na de afsluiter over de mensenmassa heen kijkend en van je zoon te horen krijgen, met tranen in zijn ogen, dat hij het een geweldige beleving vondt.......

Waar zeuren jullie nu gelijk over.

Mag ik trouwens zeggen hoe tof ik het vind dat Suzan & Freek er staan. Waarschijnlijk niet iedereens ding hier maar ik kan er echt van genieten. En met alles wat er speelt heel blij om ze een keer op Pinkpop te zien, sowieso blij om ze nog een keer te kunnen zien ❤️
Ze verdienen het sowieso om er eens te staan inderdaad!

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Ik heb nog even een vraag over de campings. Is er op camping A en C na het festival nog wel iets te beleven of is het echt een biertje nadrinken bij je tent of slapen? Ben alleen nog maar bij camping B geweest maar dat is doordat iemand niet dat stuk kan lopen geen optie aankomend jaar, fietsen kan hij een stuk beter als lopen dus dat is wel een optie.

Sinds '22 neem ik ieder jaar één van mijn drie kinderen van donderdag t/m maandag mee naar pinkpop.
Van muziek genieten tot feestvieren op B wanneer het weer licht wordt.
Grote namen en alleen maar namen die ik leuk vind zijn dan niet altijd belangrijk.
Herinneringen maken wel, want op zondagavond na de afsluiter over de mensenmassa heen kijkend en van je zoon te horen krijgen, met tranen in zijn ogen, dat hij het een geweldige beleving vondt.......

Waar zeuren jullie nu gelijk over.
Misschien heeft niet iedereen jouw zoon mee die hun bedankt voor de beleving

Users who are viewing this thread